برگزاری نشت سالانه سرگروه های درس تفکر و سبک زندگی و فعالیت های مشاوره ای آموزش و پرورش خراسان رضوی

مشهد(پانا)- نشت سالانه سرگروه های درس تفکر و سبک زندگی ، فعالیت های پرورشی و فعالیت های مشاوره ای با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۲۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشت سالانه سرگروه های درس تفکر و سبک زندگی و فعالیت های مشاوره ای آموزش و پرورش خراسان رضوی

علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در این مراسم گفت: یکی از موثر ترین درس های دانش آموزان درس تفکر و سبک زندگی است البته اگر خوب برگزار شود.

وی ادامه داد: تمام برنامه های ما در آموزش و پرورش برای این است که دانش آموز به فکر واداشته شود و سوال بپرسد و دانش آموز پرسشگر بار بیاید، این دانش آموز هر چیزی را نمی پذیرد.
مالک اشرفی گفت: زمان بهترین گوهر زندگی است و برگشت پذیر نیست لذا ما نمی توانیم و نباید آنچه می خواهیم به دانش آموز تحمیل کنیم. باید نیازمندی و سلیقه دانش آموزان لحاظ شود.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: باید آگاهیمان را نسبت به حوزه کاری خود بالا ببریم. حرف برای گفتن داشته باشیم و این اولین عامل موفقیت است. ارتباطات عامل دیگر موفقیت در کار است. افراد موفق دامنه ارتباطی وسیعی در حوزه کاری خود دارند.
وی ادامه داد: ما برای بهتر شدن کارها به نشاط نیاز داریم و در فضای آموزش و پرورش اگر نشاط بیشتر باشد آسیب های اجتماعی کمتر می شود. امید آفرینی بدون نشاط نمی شود. مشارکت دانش آموزان در فضای شاداب و با نشاط ممکن است.
وی گفت: نا امیدی ابزار شیطان است. هر وقت دانش آموزان و بزرگان ما به سمت این ابزار رفتند به شکست منجر می شود. نشاط در چهارچوب هنجار ها می تواند به افزایش امید منجر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار