۲ هزار مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی صاحب شغل شدند

‌ارومیه (پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه اشتغال مددجویان نخستین گام در خودکفایی خانواده‌های مددجو است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون در این راستا ۲ هزار مددجوی این نهاد صاحب شغل شده‌اند.

کد مطلب: ۹۷۲۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
۲ هزار مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی صاحب شغل شدند

عزیز سهندی افزود: برای صاحب شغل شدن این افراد، ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا پرداخت شده که بخش عمده آن از طریق صندوق ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) فعال در استان بوده است.

وی با اشاره به هدف‌گذاری ۲ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریالی پرداخت تسهیلات اشتغالزا برای مددجویان آذربایجان‌غربی در سال جاری اضافه کرد: تاکنون ۳۲ درصد این هدف‌گذاری محقق شده است.

وی بیان کرد: علاوه بر آن، امسال اشتغال هشت‌هزار و ۶۰ نفری مددجویان در آذربایجان‌غربی برنامه‌ریزی شده که شاهد تحقق حدود ۲۵ درصدی در این خصوص هستیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی از تمهید این نهاد برای کاریابی در راستای اشتغال مددجویان در استان خبر داد و اظهار کرد: قرار است امسال ۹۱۱ مددجو از این طریق صاحب شغل شوند.

سهندی ادامه داد: در این راستا نیز ۹۱ مددجو صاحب شغل شده و روند کاریابی در استان با سرعت بیشتر در حال انجام است.

حدود ۱۷۳ هزار نفر در آذربایجان‌غربی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که برنامه‌ریزی‌ها برای خودکفایی تدریجی این خانواده‌ها در دستور کار قرار دارد.

پس از اشتغال پایدار این مددجویان، تنها کمک هزینه حمایتی از خانواده آنان حذف می‌شود و دیگر کمک‌های مادی و معنوی همچنان ادامه می‌یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار