ستاد انتخابات مازندران افتتاح شد

ساری (پانا) - با حضور استاندار مازندران؛ ستاد انتخابات استان افتتاح شد.

کد مطلب: ۹۷۲۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
ستاد انتخابات مازندران افتتاح شد

با حضور احمد حسین زادگان، اعضای ستاد انتخابات، هیات نظارت و هیات بازرسی انتخابات و اصحاب رسانه، ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان مازندران امروز در محل استانداری افتتاح شد. ‎

حسین‌زادگان با حضور در جمع خبرنگاران، ضمن تاکید بر برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم، قانونمند و با حضور حداکثری مردم، از آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخابات خبر داد و از رسانه ها خواست تا در شفاف سازی و اقناع گروه های مخاطب نقش محوری خود را ایفا کنند.

او تاکید کرد: رسانه ها، اخبار فاقد مستندات محکم را انتشار ندهند و برگزار کنندگان و دست اندرکاران انتخابات را در انجام رسالت خطیرشان کمک کنند.

استاندار بر پرهیز از افترا و شایعه پراکنی تاکید جدی نمود و گفت: کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات و رسانه ها در سایه تعامل با تهیه و انتشار اخبار کوتاه، فیلم، اطلاعات کوتاه؛ مردم را در آگاهی از مسایل انتخابات و استفاده از حق شان در این راستا یاری رسانند تا شاهد انتخاباتی پرشور باشیم.

حجت الاسلام علی اصغر زکوی، رییس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان مازندران نیز در این جلسه از آمادگی کامل این هیات بریا نظارت بر انتخابات خبر داد و افزود: هیات های نظارت شهرستان ها و بخش ها نیز تشکیل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار