امام‌جمعه ابرکوه: رونق تولید ملی اصلی‌ترین راهکار برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است

یزد(پانا) -امام‌جمعه ابرکوه گفت: رونق تولید ملی به عنوان اصلی‌ترین راهکار برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور و معیشت مردم، با هزاران مشکل و مانع در پیچ‌وخم‌های اداری و بانکی روبرو است.

کد مطلب: ۹۷۲۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
امام‌جمعه ابرکوه: رونق تولید ملی  اصلی‌ترین راهکار برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: آشوب‌های اخیر در پی گران شدن بنزین، هشداری از جانب خدا به مسؤولین بود که از غفلت، خود مشغولی و شعار درمانی خارج و دولت و مجلس به حسب توصیه‌های ناجیانه رهبر انقلاب، مصون‌سازی اقتصاد را اصلی‌ترین راهبرد فرا روی کشور قرار دهند.

امام‌جمعه ابرکوه تصریح کرد: رونق تولید ملی با استفاده از ظرفیت‌های داخلی به عنوان اصلی‌ترین راهکار برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور و معیشت مردم، با هزاران مشکل و مانع در پیچ‌وخم‌های اداری و بانکی روبرو است.

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: ایران نیازمند عزم جدی برای ایجاد اصلاحات اقتصادی در حوزه زیرساخت، ممانعت از خروج سرمایه‌، ایجاد انگیز تولید برای سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان و پیشرفت‌های صنعتی با کاهش سهم دولت و سامان دادن به تعاونی‌ها و بهره‌برداری از ظرفیت‌های داخلی است.

وی با تأکید بر اینکه متولیان امور اقتصادی در بدنه دولت باید با عوامل اطمینان سوز که زائیده برخی عوامل خارجی، سیاسی و اجتماعی هستند مقابله کنند، افزود: مطالبه اصلی مردم و رهبری اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها راه پایداری اقتصادی و ایمن‌سازی کشور از تحریم‌ها و تکانه‌های اقتصادی است؛ اما آقایان راه برون‌رفت را، دور زدن تحریم و یا مذاکره با غرب می‌دانند.

حسینی با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مدرس، ابراز کرد: امیدواریم مجلسیان و نمایندگان بتوانند به وظیفه نمایندگی خود در مجلس عمل کنند و مجلس نمایشگاه خط و جناح نباشد. در آستانه انتخابات مردم نیز به توصیه امام راحل نماینده‌ای مانند مرحوم مدرس را برای مجلس انتخاب کنند اگرچه بعید است به این زودی‌ها کسی مثل مرحوم مدرس پیدا شود.

خطیب جمعه ابرکوه ادامه داد: مدرس عنصر دین‌شناسی، حریت و آزادگی، استقلال و عزتمند، استعمار و استکبارستیز، دشمن و نفوذی شناس، ساده‌زیست و مردم‌دار، با شهامت، شجاع و قدرتمند، وارسته از هرگونه تعلقات دنیایی بود و امروز هم نمایندگان باید میراث دار این ویژگی‌ها باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تصریح کرد: انتخابات مجلس یازدهم به عنوان جشن 40 سالگی انتخابات مجلس مطرح و اولین انتخاب در گام دوم انقلاب است. لذا مراجع تأیید صلاحیت باید با دقت و حساسیت بیشتر، سابقه و قابلیت و توانمندی نامزدها را رصد کنند.

وی در خاتمه هشتم آذرماه سالروز آزادسازی بستان در سال ۱۳۶۰ و یاد و خاطره شهدای عملیات بزرگ طریق‌القدس را گرامی داشت.

منبع :خبرگزاری فارس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار