دوره توانمند سازی مربیان پیشتازجدیدالورود استان زنجان برگزارشد

زنجان (پانا)- گنج‌خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش و مهدی رئیس سازمان دانش‌آموزی از روند برگزاری دوره ضمن خدمت و توانمندسازی مربیان پیشتاز بازدید کردند.

کد مطلب: ۹۷۲۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
دوره توانمند سازی مربیان  پیشتازجدیدالورود استان زنجان برگزارشد

این دوره با هدف توانمند‌سازی مربیان پیشتاز جدیدالورود( سطح1) و باز‌آموزی مربیان سال گذشته (سطح2) در قالب شش قطب در سطح استان برای نواحی و مناطق 14 گانه برگزار می‌شود. قطب یک این دوره برای مربیان مناطق ایجرود، زنجانرود و انگوران، در دبیرستان نمونه شهدای ناحیه1 زنجان و قطب 2 در شهرستان طارم در هنرستان فاطمه‌الزهرا طی دیروز هفتم آذر ماه و امروز هشتم آذرماه برگزارشد.

گنج‌خانلو در بازدید از این دوره ضمن تقدیر و تشکر از عوامل برگزارکننده دوره و رئیس سازمان دانش‌آموزی، گفت: « مهارت‌آموزی یکی از رسالت‌های اصلی سازمان دانش‌آموزی است و هدف ما از برگزاری این دوره‌ها آموزش مهارت‌ها به مربیان و انتقال مهارت از طریق مربیان به دانش‌آموزان و در نهایت به خانواده‌ها و جامعه است.»

گنج‌خانلو تاکید کرد: « با توجه به اینکه حوادث و بلایای طبیعی غیر قابل پیشگیری هستند باید افراد نهایت تلاش خود را برای کاهش آسیب‌های حاصل از حوادث طبیعی مثل سیل زلزله و غیره به کار گیرند. یکی از روش‌های کاهش آسیب‌ها یادگیری مهارت‌هایی است که افراد بتوانند در شرایط اضطراری به کار گیرند و به بقای آنها کمک نماید. امیدواریم با آموزش صحیح مهارت‌ها توسط مربیان عزیز، دانش‌آموزان آمادگی کافی را برای برخورد با شرایط سخت و بحران داشته باشند.»

گنج‌خانلو افزود: « امیدواریم در آینده برنامه‌های گسترده‌تری از طرف سازمان دانش‌آموزی برای آموزش مهارت‌های بیشتر به دانش‌آموزان اجرا شوند تا نتایج و آثار درخشان آن گره‌ای از مشکلات جامعه باز کند و شاگردانی سرزنده و شاداب را تحویل جامعه دهیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار