پرداخت ۷۰ میلیون تومان برای خدمات درمانی مددجویان تفتی

یزد(پانا)- رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تفت از پرداخت ۷۰ میلیون تومان خدمات درمانی به بیش از یکصد خانوار مددجوی تحت حمایت این نهاد خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۲۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت ۷۰ میلیون تومان برای خدمات درمانی مددجویان تفتی

محمد حسن وراثی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی( ره ) تفت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به عملکرد حوزه بهداشت و درمان کمیته امداد شهر تفت به مددجویان تحت حمایت، گفت: از ابتدای سال تا کنون مبلغ ٧٠ میلیون تومان به ١١٠ خانوار در سرفصل کمک به فرانشیز درمان پرداخت شده است.

او افزود: در طول این مدت ٩٥ کودک زیر پنج سال که بنا به تشخیص مراکز بهداشت دچار سوء تغذیه و اخلال در رشد بوده اند از کمک این نهاد با سرانه ماهیانه صد هزار تومان بهره‌مند شدند.

وراثی ادامه داد: همچنین تعداد ٢٩٠ خانوار تحت پوشش از کالا‌های بهداشتی جهت ارتقای شاخص‌های بهداشتی به مبلغ کل ١٢ میلیون تومان بهره‌مند شده اند.

رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی ره با اشاره به اعتبارات حوزه درمان در سال ١٣٩٧ ، تصریح کرد: در سال گذشته به فرانشیز درمان صد و ۷۰ خانوار ٩٨ میلیون تومان، به ٩٥ خانوار برای رفع سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال١٠٥ میلیون با سرانه ٩٢ هزار تومان و به ٣٤٠ خانوار تحت پوشش برای ارتقای شاخص‌های بهداشتی مبلغ ١١ میلیون تومان مساعدت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار