تاکید بر استفاده از ظرفیت جشنواره تئاتر «چتر زندگی» برای معرفی یزد جهانی

یزد(پانا)- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد جشنواره تئاتر «چتر زندگی» را ظرفیت قابل توجهی در ثبت برندی جدید در حوزه گردشگری یزد عنوان کرد و خواستار استفاده از ظرفیت آن برای معرفی یزد جهانی شد.

کد مطلب: ۹۷۲۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر استفاده از ظرفیت جشنواره تئاتر «چتر زندگی» برای معرفی یزد جهانی

سید مصطفی فاطمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد، با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره تئاتر چتر زندگی در یزد اظهار داشت: این جشنواره می‌تواند یزد را در حوزه گردشگری رویدادهای فرهنگی و هنری معرفی کند و با توجه به ثبت یزد به عنوان پایتخت هنرهای نوین، می‌توان امیدوار به ثبت برند جدید برای یزد در این حوزه بود.

وی با بیان این که جشنواره تئاتر زندگی می‌تواند منجر به تقویت گردشگری شبانه در یزد شود، تصریح کرد: یکی از انواع گردشگری که می‌توان در یزد شاهد رونق و پویایی آن بود، گردشگری شبانه است که این تئاتر می‌تواند ظرفیت قابل توجهی برای این حوزه باشد.

مدیر میراث فرهنگی استان یزد حمایت از هنرمندان را یکی از ظرفیت‌های دیگر این جشنواره در استان برشمرد و گفت: به تازگی در استان یزد شاهد حمایت و علاقه‌مندی به حوزه تئاتر هستیم و این جشنواره می‌تواند هنرمندان این قشر و سایر هنرمندان دیگر استان را مورد حمایت قرار دهد از طرفی فعالیت‌های فرهنگی و هنری این جشنواره منجر به حضور گردشگران دوستدار این هنر به یزد می‌شود.

وی ثبت برندهای متنوع گردشگری را یکی از مهمترین عوامل رونق این صنعت خواند و گفت: تنوع گردشگری، ظیف گسترده‌تری از گردشگران را پوشش می‌دهد و همین مسئله می‌تواند تبدیل به نقطه قوتی برای گردشگری استان یزد شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار