بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی و الگوی راهبردی است

اصفهان(پانا) - نشست فصلی مدیران و مسئولان کانون ها و دفاتر بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان در پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان اصفهان برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۷۲۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی و الگوی راهبردی است

در این نشست برخی از مدیران کانون ها بسیج اساتید اقدام به ارائه گزارش و انتقال تجربه نمودند و در ادامه باقری مسئول بسیج اساتید استان اصفهان ضمن تبریک هفته بسیج و ارائه برخی فعالیت های ستادی در بسیج اساتید استان به بخشنامه های و دستوالعمل های صادر شده در حوزه های مختلف از جمله بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و بر بومی نمودند و اجرای دستوالعمل ها بنا بر شرایط دانشگاه های و مراکز آموزش عالی در استان تأکید کردند.

شهرام عروف زاد، رییس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در نشست فصلی مدیران و مسئولان کانون ها و دفاتر بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان در پردیس شهید باهنر ضمن تبریک هفته بسیج و خوش آمد گویی اظهار کرد: امروز دانشگاهی میزبان مدیران کانون ها و دفاتر بسیج اساتید هست که جوانان بانشاط، پویا و با انگیزه دارای اهداف بلند و عالی با امید به افقی روشن در آن تحصیل می کنند و قطعا آینده مملکت از آن دانشجو معلمان لایق و شایسته است که وابسته به مکتب حسینی و بسیجی هستند.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی با هدایت حضرت امام(ره) افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی به برکت هدایت رهبر کبیر انقلاب اسلامی پیروز شد و نور امید و استقلال بر کشور تابید، تاریکی‌ها از میان رفت و روشنی را به ارمغان آورد.

مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان گفت: با تدبیر و اندیشه بزرگ امام راحل(ره) در سال ۵۸ نهاد بسیج را بنیان‌گذاری شد و تا امروز ما شاهد ثمره این شجره طیبه هستیم و بسیج در عرصه های مختلف وارد شد و فعالیت های مطلوبی داشت و بسیج اساتید در دانشگاه ها با توجه به جایگاه دانشگاه در عرصه های علمی و پیشرفت و توسعه کشور ساختار و تشکیلات پیدا کرد.

شهرام عروف زاد تصریح کرد: در طول ۴۰ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بسیج همواره فداکاری کرده است، در دانشگاه‌های کشور اساتید و دانشجویان بسیجی کلاس درس را رها کردند و به مبارزه با دشمن متجاوز پرداختند و امروز ایران به واسطه همان جانفشانی ها یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا است.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان با اشاره به اینکه دانشگاه مبدا تحولات است، افزود: ما باید به قله‌های بزرگ علمی دست‌ یابیم، امروزه در عرصه‌های مختلف از جمله صنعت، علم، دانش و یکی از کشورهای هستیم که در دنیا حرف برای گفتن داریم.

وی گفت: امروز انقلاب اسلامی مرزهای فیزیکی را درنوردیده و شجره طیبه بسیج الگو شده است؛ الگوی کار و فعالیت جهادی و رسالت بسیج اساتید به عنوان یک تشکل مهم در بین اساتید دانشگاه برای حذف انقلاب و ترویج آن بسیار اساسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار