آغاز ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره مطبوعات مازندران

ساریر(پانا) - دبیر جشنواره مطبوعات مازندران از آغاز ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره مطبوعات خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۲۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره مطبوعات مازندران

خانه مطبوعات استان مازندران با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هشتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری را در استان مازندران برگزار می‌کند.

دبیرخانه این جشنواره از تمامی روزنامه نگاران اعم از نویسندگان، خبرنگاران، عکاسان مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری تحلیلی دعوت کرده تا آثار خود را که از تاریخ 16 خرداد 1397 لغایت 15 آذر 1398 به رشته تحریر در آورده اند براساس محور ها و بخش های اعلام شده به آدرس اینترنتی pressfestival.ir ارسال کنند.

سینا قربانی دبیر جشنواره مطبوعات مازندران گفت: از عصر امروز پنجشنبه روزنامه نگاران مازندران می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.pressfestival.ir در سایت جشنواره ثبت نام کرده و آثار خود را برای رقابت ارسال کنند.

قربانی با اشاره بر اهداف برگزاری جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری افزود: یکی از مهمترین مولفه های برگزاری این جشنواره آشنایی با ظرفیت‌ها و استعدادهای درخشان در رسانه‌های مکتوب و الکترونیکی، برای توسعه فرهنگی مازندران است.

دبیر جشنواره مطبوعات مازندران تصریح کرد: خبرنگارانی که قصد ارسال آثار به این جشنواره را دارند بایستی در بازه زمانی 16خرداد 1397 لغالیت 15 آذر 1398 آثار خود را در یکی از رسانه‌های دارای مجوز یا سرپرستی نشریات منتشر نموده باشند.

او با اشاره به نحوه داوری آثار روزنامه نگاران گفت: کلیه آثار پس از بارگذاری در سامانه، در اختیار داوران مرکز مطالعات رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته و داوری می شود.

سینا قربانی افزود: امسال بخش سوژه خبر به بخش های جشنواره اضافه شد.

خبرنگاران رسانه های مازندران می‌توانند با مراجعه به سامانه جشنواره مطبوعات آثار خود را در بخش‌های گزارش، مقاله و سرمقاله، تیتر، سوژه خبر، مصاحبه، عکس، خبر، طنز اجتماعی، طراحی و صفحه آرایی، کاریکتور یادداشت و شعار سال به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار