جلسه مدیران کانون های فرهنگی تربیتی استان با موضوع "هماهنگی جشنواره استانی دستاوردهای کانونها" برگزار شد

زنجان (پانا) - جلسه مدیران کانون های فرهنگی تربیتی استان با موضوع "هماهنگی برگزاری جشنواره استانی دستاوردهای کانونهای فرهنگی تربیتی" برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۱۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مدیران کانون های فرهنگی تربیتی استان با موضوع "هماهنگی جشنواره استانی دستاوردهای کانونها" برگزار شد

جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در این جلسه با اشاره به اهمیت خاص این جشنواره، مدیران کانون ها را به ارائه ی توانمندی ها و ایده های متنوع دعوت کرد.

وی کیفیت آثار ارائه شده را ضروری عنوان کرد و گفت: «کانون های فرهنگی تربیتی باید از افراد علاقمند به این عرصه استفاده نمایند.»

گنج خانلو بهره برداری از ظرفیت رسانه ای و تبلیغاتی را در جذب مخاطب یادآور شد و افزود: «باید هرچه می توانیم در معرفی کانونها و توانمندی آن ها در این جشنواره تلاش کنیم.»

قنبری، رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی هم در این جلسه با تشریح جزئیاتی از جشنواره به مدیران کانونها، همکاری و عزم جمعی را در اجرای برنامه ها لازم دانست و خاطر نشان کرد: مدیران کانونها تمام ایده ها، خلاقیت و توانمندی های مناطق و نواحی خود را در این جشنواره با حضور مربیان و دانش آموزان معرفی نمایند.

شایان ذکر است: در پایان مدیران کانونهای فرهنگی تربیتی استان به ارائه برنامه ها و پیشنهادات خود در برگزاری جشنواره پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار