افزایش ۱۳ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

اردبیل (پانا) - مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل گفت: تردد مسافران خارجی از پایانه مرزی بیله سوار ۱۳ درصد افزایش یافته است.

کد مطلب: ۹۷۱۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۱۳ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اردبیل در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در ۸ ماه گذشته بیش از یک میلیون و ۵۸ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند.

او با اشاره به اینکه از این تعداد مسافر ۹۸ هزار و ۶۸۹ نفر ایرانی و ۹۶۰ هزار و ۴۳ نفر نیز خارجی می‌باشد افزود: ۲۰۷ هزار و ۵۴۶ نفر مسافر از طریق وسیله نقلیه (اتوبوس، مینی بوس وسواری) و ۸۵۱ هزار و ۱۸۶ نفر نیز با پای پیاده تردد نموده اند.

رئیس کمیته حمل ونقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان ۹۱ درصد از مسافران جابجا شده از این پایانه را خارجی و ۹ درصد را ایرانی عنوان کرد و اظهار داشت: در ۸ ماهه گذشته ورودی مسافران ایرانی ۵۲۰ هزار و ۷۲ نفر و خروجی مسافران ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار نیز ۴۶ هزار و ۶۱۷ نفر بوده است.

رحمتی مسافران ورودی خارجی را ۴۸۱ هزار و ۲۲۱ نفر و مسافران خروجی خارجی را نیز ۴۷۸ هزار و ۸۲۲ نفر برشمرد و تصریح کرد: در ورودی و خروجی مسافران خارجی ۱۳ درصد افزایش داشتیم.

او همچنین تردد ۶۵ هزار و ۳۴۷ وسیله نقلیه در پایانه مرزی بیله سوار در ۸ ماهه گذشته یادآور شد و گفت:از این میزان ۴۵ هزار و ۳۲۴ دستگاه کامیون، ۳ هزار و ۱۰۶ دستگاه اتوبوس و ۱۶ هزار و ۹۱۷ دستگاه سواری از مرز بیله سوار تردد نموده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار