حمایت از تولید فیلم کوتاه در نیشابور

نیشابور (پانا) - انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی برای حمایت از تولید فیلم کوتاه شهرستان نیشابور و فیروزه، فیلمنامه کوتاه ( داستانی – انیمیشن) و طرح مستند می پذیرد.

کد مطلب: ۹۷۱۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از تولید فیلم کوتاه در نیشابور

مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابوراظهارکرد: در راستای استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و تکنیکی هنرمندان و به منظور پرورش و حمایت از استعدادهای جوان و متعهد شهرستان نیشابور وفیروزه ، ازکلیه فیلمسازان و فیلمنامه نویسان مطرح با رویکرد نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای جهت حمایت از ساخت و تولید فیلمنامه‌های برتر دعوت به همکاری می‌نماید.

مسعود سلیمانی سپهر گفت: اولویت های موضوعی توجه به ارزش های دینی، ملی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مسائل تربیتی شامل مفاهیم قرآنی و مبانی اخلاقی، درستکاری. ایمان و تقوا و...، مسائل اجتماعی و اقتصادی شامل مسائل و معضلات روز جامعه، خانواده، حقوق شهروندی( فرهنگ شهر نشینی، محیط زیست، حریم شناسی، بهداشت، کودکان، آموزش و پرورش، آلودگی هوا و آب، صوتی و بصری، حمل ونقل، اقتصاد مقاومتی و خوداتکایی، خود گردانی، قناعت، جهان عاری از خشونت، جغرافیای شهری و محیط محل زندگی، فرهنگ بومی و اقلیمی، سنت ها و آیین های غیر خرافی موجود در مناطق مختلف واقتباس از آثارو متون کهن ادبی و نویسندگان نیشابوری وآزاد می باشد.

وی خاطرنشان کرد: شورای انتخاب اولیه فیلمنامه ( متشکل ازسه نفراز کارشناسان وهنرمندان خبره بومی و کشوری) که پس از مطالعه و بررسی آثار، اقدام به حمایت در قالب خرید آثار برتر از فیلمنامه نویس و یا حمایت از فیلمنامه های برتر جهت تولید فیلم خواهند نمود.

سلیمانی سپهر یادآورشد: مقررات جشنواره قالب فایل آثار ارسالی می بایست به شکل pdf و word بوده( ارسال هر دونوع فایل الزامی است ) و با اندازه قلم 14 و با فونتB Mitra به ایمیل iycs.neyshaboor@gmail.comارسال شودو هر فرد می‌تواند حد اکثربا ( سه ) فیلمنامه در فراخوان شرکت نماید.

وی عنوان کرد: تعیین میزان حمایت ها به تشخیص نهایی تا سقف 30 میلیون ریال بر عهده شورای تولید شهر ستان بوده وبیش از آن تا سقف 200 میلیون ریال با شورای استانی و براساس برآورد نویسنده فیلمنامه یا فیلمساز خواهد بود.

مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابورتصریح کرد: آخرین زمان ارسال آثار 20دی98 بوده و اعلام اسامی آثار پذیرفته شده بهمن 98 خواهد بود وکسانی که مایل به شرکت هستند می توانند به دفتر انجمن سینمای جوان واقع خیابان شهید جعفری ( راه آهن) مجتمع فرهنگی وهنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی مراجعه ویا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 42228900 تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار