سه هزار کاراته‌کای یزدی از بیمه ورزشی برخوردار هستند

یزد (پانا) - رییس هیات کاراته یزد گفت: هم اکنون سه هزار ورزشکار گروه‌های مختلف سنی مردان و زنان در سبک‌های مختلف این رشته از بیمه ورزشی برخوردارند و به صورت فعال در تمرین و رقابت‌های شهرستانی و استانی شرکت می‌کنند.

کد مطلب: ۹۷۱۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
سه هزار کاراته‌کای یزدی از بیمه ورزشی برخوردار هستند

محمدرضا بهارستان‌فر در تجلیل از ۷۰ نفر مربیان، داوران و بازیکنان برتر کاراته شهرستان افزود: ۶۰ باشگاه فرهنگی ورزشی و ۱۰۰ داور و مربی ملی و بین‌المللی در آموزش و ارتقای ورزشکاران کاراته همکاری دارند.

وی با اشاره به اینکه آموزش افراد زیرپوشش جزو اولویت‌ها و نیاز اصلی هیات است ادامه داد: برای موفقیت در رقابت‌ها باید بیش از گذشته مربیان و داوران آموزش‌های لازم را فرا گیرند.

رییس هیات کاراته شهرستان یزد تصریح کرد: راه‌اندازی مدارس کاراته برای شناسایی، جذب و آموزش علاقه‌مندان از دیگر برنامه‌های محوری هیات است که با جدیت پیگیری می‌شود.

بهارستان‌فر اظهارداشت: اگر دانش مربیان با توجه به تجربه‌ای که دارند به روز شود، شاهد ارتقای بیش از گذشته این رشته در رقابت‌های ملی و بین‌المللی خواهیم بود.

وی گفت: توسعه کاراته در گرو توجه به فعالیت‌های آموزشی، ایجاد مدارس ، حمایت از باشگاه‌های قانونمند و فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای است که به خاطر اهمیت فراوانی دارد، پیگیری می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار