۱۸۷ واحد متخلف در میاندوآب به تعزیرات حکومتی معرفی شد

ارومیه (پانا) - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با بیان اینکه یک‌هزار و ۴۷۱ واحد صنفی و غیرصنفی در این شهرستان مورد بازرسی قرار گرفته، گفت: در این راستا ۱۸۷ واحد متخلف به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

کد مطلب: ۹۷۱۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
۱۸۷ واحد متخلف در میاندوآب به تعزیرات حکومتی معرفی شد

رحمان درفشی اظهار داشت: عناوین تخلف این واحدها گرانفروشی، کم‌فروشی، عرضه و نگهداری کالای قاچاق، درج نکردن قیمت و صادر نکردن صورتحساب و تقلب گزارش شده‌است.

وی با بیان اینکه ۳۳۱ مورد بازرسی از نانوایان شهرستان نیز انجام گرفته، افزود: در این زمینه نیز ۹۴ پرونده به ارزش ۱۵۹ میلیون ریال با تخلفاتی چون گرانفروشی، کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه تکمیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده‌است.

«درفشی» در خصوص مقابله با توزیع کالای قاچاق نیز گفت: در این زمینه نیز ۸۸ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته و برای چهار واحد صنفی برگ گزارش بازرسی تکمیل شده و چهار هزار و ۴۰۰ نخ سیگار و ۴۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش ۱۹ میلیون ریال کشف و به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شده‌است.

وی افزود: واحدهای صنفی یا غیرصنفی که بیش از سه بار برای آنها پرونده تخلفاتی تشکیل شود، بر سرب ورودی آنها پارچه‌ای با عنوان «این واحد صنفی به علت تخلف متعدد پلمب شده‌است» نصب می‌شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با اشاره به تشدید نظارت مستمر بر بازار بعد از اصلاح قیمت بنزین، اظهار داشت: در این مدت ۲۱۶ واحد صنفی و غیرصنفی و پایانه‌های مسافربری مورد بازرسی قرار گرفت که در این راستا برای ۲۷ واحد متخلف برگ گزارش به ارزش ۶۳ میلیون ریال با عناوین مختلف تکمیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

وی با بیان اینکه عناوین تخلفاتی این صنوف نیز گرانفروشی، کم‌فروشی، درج نکردن قیمت، تقلب و صادر نکردن صورتحساب بود، اضافه کرد: در این راستا نیز چهار مورد گشت مشترک با اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و سایر نهادهای ذیربط انجام شد.

میاندوآب دارای هفت هزار واحد صنفی است که از این تعداد بیش از چهار هزار و ۷۰۰ واحد دارای پروانه هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار