نوبخت:۲هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان کمک معیشتی پرداخت شد

تهران (پانا) - معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه می‌گوید تاکنون ۲هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان به متقاضیان واجد شرایط دریافت حمایت معیشتی در کشور پرداخت شده است.

کد مطلب: ۹۷۱۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
نوبخت:۲هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان کمک معیشتی پرداخت شد

به گزارش ایرنا،‌ محمدباقر نوبخت روز پنجشنبه در بدو سفر یک روز خود به استان بوشهر افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف شد همه کسانی را که متقاضی دریافت کمک حمایت معیشتی هستند با سرعت و فوریت بررسی و به سازمان برنامه و بودجه اعلام کند و وجوهی که متعلق به آنهاست ظرف این ماه و حداکثر در پرداخت ماه آینده، به صورت دو پرداخت خواهد بود.

وی ادامه داد: پرداخت بسته حمایتی دولت بین ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومان است.

نوبخت ضمن اعلام سلام و پیام هیات وزیران به مردم بزرگوار و مومن استان بوشهر گفت: در این سفر مصوبات سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر پیگیری و بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین قرار است از مجموع ۲ هزار واحد مسکونی محرومان مورد توافق بین سازمان برنامه و بودجه و کمیته امداد در استان بوشهر امروز ۵۰۰ واحد مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

نوبخت گفت: همچنین از پروژه راه آهن که یکی از کارهای مهم و ضروری در استان بوشهر به شمار می‌رود بازدیدی خواهیم داشت و در پایان در نشست شورای برنامه‌ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی مسایل توسعه‌ای این استان را بررسی خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار