اولین المپیاد بزرگ ورزشکاران بسیجی در قزوین کلید خورد

مسئول کانون بسیج ورزشکاران قزوین: برگزاری بیش از 25 مسابقه ورزشی در قزوین

قزوین (پانا) – مسئول کانون بسیج ورزشکاران قزوین از برگزاری بیش از 25 مسابقه ورزشی به همت این کانون به مناسبت هفته بسیج و در قالب اولین المپیاد بزرگ ورزشکاران بسیجی در قزوین خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۱۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
مسئول کانون بسیج ورزشکاران قزوین: برگزاری بیش از 25 مسابقه ورزشی در قزوین

اولین المپیاد بزرگ ورزشکاران بسیجی تحت عنوان یادواره شهدای شاخص ورزشکار که به همت کانون بسیج ورزشکاران ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن (ع) قزوین برگزار می شود، در قزوین کلید خورد.

دکتر سهراب یوسفی فرد مسئول کانون بسیج ورزشکاران قزوین در حاشیه افتتاحیه این دوره از رقابت ها، با اشاره به رویکرد بسیج ورزشکاران، اظهار کرد: اهداف کانون بسیج ورزشکاران که تبیین و ترویج اخلاقمداری، فرهنگ و منش پهلوانی پروری به جای قهرمان پروری است، در بخش های مختلف با نقش آفرینی بسیجیان ورزشکار در عرصه های فعالیتی طبق سند انتظار از بسیجیان فعال با همکاری و تعامل با هیئت های ورزشی و حوزه های محلات به شناخت، رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی مستعد و ایجاد زمینه مناسب برای رشد و توسعه ورزش و ارائه سایر خدمات و فرصت های تعلیم و تربیت در دوره زمانی مناسب که جزو برنامه های اصلی کانون بسیج ورزشکاران می باشد، برای دستیابی به اهداف مذکور این موضوع با توجه به امکانات، فضاها، تجهیزات و منابع انسانی متخصص بسیجی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به برگزاری اولین المپیاد بزرگ ورزشکاران بسیجی، افزود: برپایی این رقابت ها یک حرکت نو در کشور است که به نام شهدای شاخص ورزشکار و به همت کانون بسیج ورزشکاران قزوین در حال برگزاری است.

یوسفی فرد از برگزاری بیش از 25 مسابقه در این المپیاد ورزشی خبر داد و اعلام کرد: رقابت های بوکس، کاراته، کونگ فو، فوتسال کم شنوایان، تیراندازی خواهران و برادران در دو بخش هیئت ورزشی و حوزه محلات، ورزش های بومی و محلی، آمادگی جسمانی، طناب کشی محلات، تنیس روی میز محلات، فوتبال دستی محلات، دارت، جودو، تکواندو، شنا و شیرجه، بولینگ و بیلیارد، دوومیدانی، شطرنج، ورزش های رزمی، موتورسواری و اتومبیلرانی، ورزش های زورخانه ای و پهلوانی، کشتی و فوتسال بخشی از برنامه های ورزشی اولین المپیاد بزرگ ورزشکاران بسیجی در قزوین است.

این فعال ورزشی، با اشاره به تلاش ها و فعالیت های هیئت های ورزشی استان در برپایی این مسابقات، تأکید کرد: برگزاری این المپیاد آغاز یک حرکت بزرگ برای همکاری های متقابل بین هیئت های ورزشی و کانون بسیج ورزشکاران قزوین است و هیئت های ورزشی استان تلاش های بسزایی در برگزاری رقابت ها دارند که جا دارد از رئوسا، دبیران و رابطان این هیئت های ورزشی که ما را یاری رساندند، تقدیر و تشکر کنم.

مسئول کانون بسیج ورزشکاران قزوین با بیان اینکه اگر کمک شورای شهر قزوین نبود، برپایی این المپیاد با این وسعت امکان پذیر نبود، اظهار کرد: اعضای شورای شهر به ویژه جناب آقای عبدالرزاقی و دقیقی واقعا ما را در برگزاری این المپیاد یاری رساندند که جامعه ورزشی قدردان آن ها است.

یوسفی فرد با اشاره به برنامه های فرهنگی کانون بسیج ورزشکاران قزوین در حاشیه این رقابت ها، گفت: یکی از اهداف کانون، ترویج فرهنگ بسیجی و اشاعه ارزش های انقلاب و شهدا در بین ورزشکاران است و به همین جهت در کنار برگزاری این رقابت ها برنامه های فرهنگی خوبی را در نظر گرفته ایم که انشااله با تلاش مجموعه کانون بسیج ورزشکاران قزوین اجرایی می شود.

مسئول کانون بسیج ورزشکاران قزوین در مورد اختتامیه اولین المپیاد بزرگ ورزشکاران بسیجی، اظهار کرد: اختتامیه این المپیاد با تقدیر و تجلیل از ورزشکاران برتر و با حضور مسئولان کشوری و استانی و همچنین اجرای برنامه های متنوع فرهنگی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار