برگزاری ششمین دوره المپیاد درون مدرسه ای در شهرستان کلات

کلات(پانا)- ششمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شهرستان کلات ، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ، فرماندار ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ، جمعی از مسئولین ادارات و دانش آموزان پسر ،در‌محل سالن ورزشی شهید قره خانی برگزار شد .

کد مطلب: ۹۷۱۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ششمین دوره المپیاد درون مدرسه ای در شهرستان کلات

‍در ابتدای مراسم رمضان پروانه مدیر آموزش و پروش شهرستان، سوق دادن دانش آموزان به سمت ورزش را موجب کاهش آسیب های اجتماعی دانست و گفت: امروز شاهد اجرای زیبای ساحت تربیت بدنی و زیستی، از سند تحول بنیادین هستیم.
وی در جمع دانش آموزان و مسئولین، رویکرد همه برنامه های آموزش و پرورش را مبنتی بر این سند مهم دانست و افزود: امیدواریم با پشتیبانی همه همکارانمان و مسئولین ادارات بتوانیم نشاط و شادابی را در مدارس پیاده کنیم و آنچه وظیفه ماست را به درستی انجام دهیم .

در ادامه صفدرسلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از مشارکت پررنگ ادارات شهرستان کلات در برگزاری زیبای المپیاد ورزشی درون مدرسه ای گفت : یکی از مهمترین برنامه هایی که در المپیاد ورزشی پایه ریزی شده است مشارکت همه ی مدارس ، دستگاه های مختلف و اولیا است .

این المپیاد با همکاری آموزش و پرورش ،شورای اسلامی شهر،سپاه پاسداران،حوزه بسیج دانش آموزی و اداره ورزش و جوانان برگزار گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار