خبرنگاران علمداران بصیرت در جنگ رسانه‌ای با دشمن هستند

سبزوار (پانا)- مسؤول بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به اینکه رویکرد این نهاد ترویج انقلابی‌گری است گفت: خبرنگاران علمداران بصیرت در جنگ رسانه‌ای با دشمن هستند.

کد مطلب: ۹۷۱۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران علمداران بصیرت در جنگ رسانه‌ای با دشمن هستند

عباس محمدیان در جمع خبرنگاران سبزوار گفت: در شرایطی که دشمن با پمپاژ ناامیدی و جنگ روانی به مقابله با انقلاب اسلامی شتافته رسالت رسانه های داخلی ترویج تفکر انقلابی گری است.

وی تصریح کرد: رسانه، تربیون بصیرت و امید در جامعه است و قلم خبرنگاران می تواند پل اعتماد مردم با رسانه های داخلی را تقویت کند.

مسوول بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: طی ۴۰ سال گذشته انقلاب اسلامی به رسالت رسانه کمتر توجه شده که این خلاء در بیانیه گام دوم انقلاب برطرف شده است و در این بیانیه رهبر انقلاب بیان کردند که در جنگ رسانه باید جبهه رسانه داشته باشیم.

محمدیان افزود: در شرایط جنگ نابرابر رسانه ای باید برای موفقیت، هم افرایی و همگرایی بین رسانه ها شکل بگیرد و برنامه های حوزه رسانه در مقابله با جنگ نرم، اقتصادی و روانی تدوین شود.

وی با اشاره به فراجناحی بودن بسیج رسانه تصریح کرد: شعار همگرایی، هم افزایی و مستقل بودن رسانه ها در این نهاد شکل گرفته و در قرارگاه رسانه تفاوتی بین رسانه ها نیست و همچنین به یاری رسانه های بومی و محلی هم افزایی مدیران اجرایی استان شکل گرفته است.

مسوول بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به مشکلات معیشتی و بیمه ای اصحاب رسانه گفت: با وجود این مشکلات امروز باید برای حفظ انقلاب مجهزتر از گذشته جنگید و در حوزه رسانه باید همچون شهدا و رزمندگان از منفعت فردی و سیاسی گذشت و به منافع انقلاب و نظام فکر کرد.

محمدیان افزود: خبرنگارانی که فارغ از جریانهای سیاسی به منویات حکیمانه رهبری و وصیت های گهربار شهدا فکر کنند قلم زرینی دارند.

وی ادامه داد: امروز باید از ظرفیت رسانه برای پیوند نسل جوان با شهدا، فرهنگ سازی اصلاح الگوی مصرف، رونق تولید و افزایش مشارکت سیاسی که منجر به تقویت نظام جمهوری اسلامی می شود استفاده کرد.

مسوول بسیج رسانه خراسان رضوی با گرامیداشت هفته بسیج افزود: تفکر بسیجی امری در خدمت به مردم تلقی می شود و رمز بقای انقلاب، فرهنگ و تفکر بسیجی است.

محمدیان با اشاره به ارتباط انقلاب و بسیج گفت: نگاه بسیجی، نگاه انقلابی را دنبال می کند و نگاه انقلابی تفکر بسیجی را شکل داده است.

وی اظهار کرد: بسیج متعلق به جریان سیاسی و زمان خاصی نیست و در هر عرصه ای که نظام دچار چالش شده بسیج وارد میدان شده است لذا باید از ظرفیت بسیج برای بقای انقلاب استفاده کرد.

وی ادامه داد: آنچه امروز در حوزه مدیریت انقلابی ضرورت دارد تفکر بسیجی است که باید به به یک باور مدیریتی برای مدیران اجرایی کشور تبدیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار