بازدید مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد از مدارس بهاباد

یزد(پانا) – "عباسعلی دانافر" درسفر به بهاباد از چند واحد آموزشی ، یک پروژه عمرانی و یک طرح ورزشی این شهرستان بازدید کرد .

کد مطلب: ۹۷۱۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد از مدارس بهاباد

مدیرکل آموزش وپرورش پس از حضور در مراسم نمادین استانی مانور زلزله که در دبیرستان دخترانه ریحانه برگزارشد به اتفاق مدیرکل نوسازی مدارس ، رئیس سازمان دانش آموزی و مسئولان محلی به بازدید ساختمان در دست احداث موزه علوم طبیعی بهاباد رفت و ازنزدیک روند احداث این بنا را بررسی کرد .

"دانافر" درادامه از پروژه دردست احداث زمین چمن مصنوعی مدرسه امینی بازدید نمود که 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و انشاالله تا مهرماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی سپس درجمع نمازگزاران دانش آموز دردبیرستان شهید رفیعیان حضور یافت و پس ازفریضه نماز درجمع دانش آموزان گفت: جهل و غفلت دو عامل اصلی بدبختی و گمراهی انسان ذکرکرد که به وسیله علم و دانش و خودسازی و ایمان می توان با آن مقابله کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین استعداد و تلاش را دو شرط لازم برای هر موفقیت و پیروزی دانست که با شرط سوم یعنی حمایت از سوی والدین و دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت محقق خواهد شد .

وی نقش حمایتی خانواده ومدرسه را درموفقیت مهم خواند و از دانش آموزان خواست قدردان زحمات اولیا ومربیان خود باشند و زحمات آنان را ارج نهند .

ایشان درادامه درمحیطی صمیمی با دانش آموزان پایه یازدهم ریاضی وتجربی این دبیرستان به گفتگو پرداخت .

"عباسعلی دانافر" همچنین درجمع کارکنان اداری آموزش وپرورش بهاباد نیز حضور یافت و با مسائل و مشکلات مختلف اداری ، آموزشی و تربیتی شهرستان بهاباد از زبان کارشناسان اداره آموزش وپرورش آگاه شد .

بازدید از هنرستان دخترانه بهاباد و خوابگاه مرکزی مدارس شبانه روزی از دیگر موارد بازدیدی مدیرکل و همراهان وی دربهاباد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار