همزمان با سراسر کشور

بیست و یکمین مانور زلزله در مدارس تربت حیدریه برگزار شد

تربت حیدریه (پانا) - بیست و یکمین مانور زلزله همزمان با سراسر کشور و با شعار "مدرسه ایمن، جامعه تاب آور" در مدارس تربت حیدریه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۱۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
بیست و یکمین مانور زلزله در مدارس تربت حیدریه برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه در باره این مانور گفت: آن چیزی که ثمر بخشی این مانور را افزایش می دهد جدی گرفتن مانور و ایجاد شرایط واقعی است.

محمدرضا قرائی افزود: با ارائه آموزش‌های ضروری و افزایش دانش مدیریت بحران در سطح جامعه و در میان مردم باید آمادگی مقابله با حوادث طبیعی به ویژه زلزله را بالا ببریم و دانش آموزان می توانند این آموزش ها را به خانواده ها و سطح جامعه انتقال دهند.

لازم به ذکر است این مانور به صورت پایلوت و با حضور مسئولین شهرستان در دبیرستان پسرانه شاهد شهید برونسی و دبیرستان دخترانه شاهد حضرت سکینه (س) تربت حیدریه برگزار شد.

در این مانور با به صدا در آمدن آژیر خطر، زلزله آغاز شد و دانش آموزان در ابتدا پناهگیری کردند، سپس پس از خروج اضطراری در صحن مدرسه مستقر شدند تا به وضعیت مصدومان رسیدگی شود.

همچنین با حضور دستگاه های مختلف موارد خطرساز مرتفع شدند، از جمله حضور اورژانس برای رسیدگی به وضعیت مصدومین، مامورین شرکت گاز و آب جهت قطع نشتی، حضور آتشنشانان جهت خاموش کردن آتش، حضور نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت و حضور اورژانس اجتماعی برای آرامش دادن به حادثه دیدگان.

بیست و یکمین مانور زلزله در تربت حیدریه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار