دستگیری زن جوانی که به قصد پناهندگی اموال عمومی را تخریب می کرد

تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زن جوانی که شیشه بانک‌ها را در محدوده شرق تهران تخریب و سطل‌های زباله را می‌سوزاند، خبر داد و گفت: این متهمه به قصد پناهندگی در کشورهای غربی، اموال عمومی را تخریب می‌کرد.

کد مطلب: ۹۷۱۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری زن جوانی که به قصد پناهندگی اموال عمومی را تخریب می کرد

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه پلیس پایتخت، سردار کیوان ظهیری در توضیح این خبر، گفت: ظهر بیست و پنجم ماه آبان در پی نا آرامی های ناشی از سهمیه بندی بنزین در شهر تهران تعدادی از شهروندان از طریق سامانه ۱۱۰ گزارش هایی مبنی بر تخریب شیشه بانک ها و سوزاندن سطل های زبانه توسط زن جوانی در خیابان های پیروزی و میدان شهدا به پلیس اعلام کردند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به اینکه بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند، گفت: این متهمه قبل از حضور ماموران کلانتری از محل گریخته بود.

وی با بیان اینکه این فرد شرور با تخریب اماکن عمومی و تشویق و ترغیب مردم به ایجاد سر و صدا و عربده کشی موجب تشویش اذهان عمومی و رعب و وحشت شهروندان را فراهم آورده بود، افزود: تحقیقات پلیسی برای شناسایی هویت و مخفیگاه وی آغاز شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی به دست آمد که مخفیگاه این خانم جوان در محله سلیمانه است و با دستور قضائی تیمی از ماموران کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه برای دستگیری متهمه وارد عمل شدند و موفق شدند وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سردار ظهیری عنوان کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این دارد که وی با مستند سازی از حرکاب آشوبگرانه فیلم های کوتاه تهیه و به ۲ نفر در کشورهای غربی ارسال می کرده است.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه متهمه به قصد پناهندگی این فیلم ها به کشورهای غربی ارسال می کرده است، گفت: وی برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر همدستان در اختیار پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار