هنگام افتتاح طرح های کشاورزی آذربایجان شرقی؛

روحانی: حجتی به دلیل فشارهای سیاسی استعفا داد

ابراز تاسف از دیدن جای خالی وزیر سابق جهاد کشاورزی در دولت

تهران (پانا) - رئیس جمهور عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی و افتتاح همزمان طرح ها و پروژه‌های کشاورزی این استان، با تقدیر از تلاش های شبانه روزی مهندس محمود حجتی در دوران مسئولیت وی در وزارت جهاد کشاورزی، گفت: بسیار برای من جای تاسف است که جای خالی ایشان را باید در دولت ببینم.

کد مطلب: ۹۷۱۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
روحانی: حجتی به دلیل فشارهای سیاسی استعفا داد

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با بیان اینکه انتخاب مدیری که بتواند جایگزین خوبی برای مهندس حجتی باشد، کار دشواری است، افزود: امیدوارم خداوند به همه آنهایی که برای خدمت به مردم تلاش می کنند، اجر بدهد.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه مهندس حجتی به دلیل برخی فشارهای سیاسی و مشکلات جسمانی، پیش از این استعفا داده بود، گفت: بنده بیشتر به خاطر حفظ سلامتی، استعفایشان را قبول کردم وگرنه مخالف آن بودم.

رئیس جمهور با بیان اینکه مهندس حجتی یک نعمت بزرگ برای دولت بود، خاطرنشان کرد: من به عنوان رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم می گویم که ایشان یکی از وزرای کم نظیر دولت و یکی از خادمان بزرگ مردم و مردی بود که سراسر زندگیش اخلاص، ایمان، تواضع، اخلاق و سخت کوشی بود.

دکتر روحانی اظهار داشت: خداوند ایشان را مورد عنایت و توفیقات بیشتر خود و ما مردم را هم شکرگزار نعمت خداوند و آماده برای تشکر نسبت به آنهایی که به این مردم خدمت کرده و می‌کنند، قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار