مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر تاکید کرد:ضرورت استمرار مانورهای آموزشی در طول سال تحصیلی جهت دانش آموزان

اسلامشهر(پانا) -آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر برگزاری مانورهای طبیعی و باقوت جهت دانش آموزان را مناسب دانست

کد مطلب: ۹۷۱۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر تاکید کرد:ضرورت استمرار مانورهای آموزشی در طول سال تحصیلی جهت دانش آموزان

حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهردر حاشیه برگزاری بیست و یکمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در دبیرستان توحیدمنطقه و در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران اظهار داشت:با تقدیرازتلاش نیروهای برگزار کننده مانور زلزله و ایمنی باید دانست،آموزشهای زندگی اجتماعی دردرون مدرسه شکل میگیرد و درکنار آموزشهای رسمی،تعلیمات حقوق شهروندی و شخصی نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

او درادامه افزود:تجربه به ما ثابت کرده و براساس گزارشهای دریافتی مانورهای طبیعی و با قوت خوب برای دانش آموزان از تاثیر بسزایی برخوردار است و ضرورت دارد در طول سال تحصیلی نیز استمرار یابد.

بنار اذعان داشت:با همکاری خوب ارگانها و نهادهای اجرایی آموزشهای شهروندی و اجتماعی و مانورهای مستمر در واحدهای آموزشی ادامه دارد و صرفا"به صورت مانور نمادین در یک روز خلاصه نخواهد شد.

بیست و یکمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار مدرسه ایمن،جامعه تاب آورباحضورنیروهای امدادی و عملیاتی ،اورژانس ،هلال احمر،آتش نشانی ،نیروری انتظامی،ادارات برق،آب ،گاز و هماهنگی سازمان دانش آموزی وحضور معاون پرورشی وتربیت بدنی،کارشناسان سازمان دانش آموزی و قرآن،عترت و نماز و مسئولین شهرستانی و اجرای عملیات پناه گیری،امداد و نجات و اطفاءحریق دردبیرستان توحید آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار