معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری: مدیران و معلمان هنگام ادای نماز باید دانش‌آموزان را همراهی کنند

شهرری(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری از برگزاری اجلاس منطقه‌ای نماز در دوازدهم آذر ماه‌‍باعنوان نماز و مدرسه درناحیه یک شهرری برگزارخواهد شد.

کد مطلب: ۹۷۱۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری: مدیران و معلمان هنگام ادای نماز باید دانش‌آموزان را همراهی کنند

رحمت اله قاسمی پور در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران اظهار داشت: در این اجلاس با استفاده از نظرات و تجربیات همه مدیران و معاونین پرورشی، راهکارهای رونق نماز در مدارس، شیوه‌های دعوت به نماز و نقش روحانیون و مدیران و معلمان در دعوت دانش‌آموزان به نماز را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

او درادامه افزود:مهم‌ترین چالش پیشروی ترویج فرهنگ نماز این است که نماز، اولویت اول مدیران و مسئولین مدرسه باشد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری تاکید کرد: مدیران و اولیا مدرسه هم خودشان به نماز اهمیت داده و در هنگام ادای این فریضه در کنار دانش آموزان در نماز شرکت کنند و هم اعتبار ویژه‌ای برای این مهم ایجاد کنند.اوگفت: نماز فریضه واجبی است که نور چشمان پیامبر (ص)، دعای خاصان و پیامبران عظیم الشان الهی و بهترین اعمال برای پذیرش سایر اعمال است.

قاسمی پور با توجه به اینکه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در جلسات و پیام های متعدد بر نمازخوانی دانش آموزان تاکید دارند و آموزش و پرورش را از اثرگذارترین دستگاه می دانند، می فرمایند فضای مدارس را به نمازخوانی جوانان و نوجوانان مزین کنید چراکه نماز تضمین کننده سلامت جامعه است.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار