بیست و یکمین مانور سراسری زلزله در اصفهان برگزار شد

اصفهان (پانا) - با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان، معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان،مدیر سازمان دانش آموزی استان، فرماندار، نیروی انتظامی و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهرضا مانور سراسری زلزله در این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۱۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
بیست و یکمین مانور سراسری زلزله در اصفهان برگزار شد

در این مانور که با شعار "مدرسه ایمن، جامعه تاب آور" در هنرستان کاظمی شهرضا برگزار شد، دانش آموزان پس از به صدا درآمدن زنگ زلزله به انجام فرایند های ایمنی پرداختند.

منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با بیان اهمیت برگزاری مانور سراسری زلزله گفت: هدف اصلی ما در برگزاری این مانور، آموزش صحیح به دانش آموزان است که وقتی با زلزله مواجه می شوند در آن لحظات ابتدایی سریعا به پناهگاه های امن بروند. با این کار می توانیم از بسیاری از حوادث جلوگیری کنیم.

شیشه فروش افزود: امسال نیز مانند سال های گذشته با همکاری سازمان های دیگر مانند آتش نشانی، هلال احمر، نیروی انتظامی و سازمان دانش آموزی توانستیم این مانور را به خوبی برگزار و آموزش های لازم و ضروری را به دانش آموزان بدهیم.

مهدی اسماعیلی، معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان نیز با تاکید بر اهمیت برگزاری مانور زلزله گفت: هدف از برگزاری این مانور ایجاد آمادگی در همه اقشار مردم، بویژه دانش آموزان برای مقابله با زلزله و مدیریت بحران در زمان زلزله است که به خوبی انجام شد و دانش آموزان آمادگی کامل برای انجام فعالیت های ایمنی را داشتند.

لازم به ذکر است، بیست و یکمین مانور زلزله استان اصفهان به دلیل آلودگی هوا در شهرستان اصفهان، در شهرستان شهرضا با حضور مسئولین استانی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار