بازدید راهبران و گروه های آموزشی از مدارس جلگه رخ

جلگه رخ (پانا)- راهبران و گروه های آموزشی از 30 مدرسه منطقه جلگه رخ بازدید کردند.

کد مطلب: ۹۷۱۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید راهبران و گروه های آموزشی از مدارس جلگه رخ

با هدف اجرای دقیق تر طرح های آموزشی و تربیتی ، با حضور راهبران آموزشی، گرو های آموزشی، کارشناسان و معاونین اداره آموزش و پرورش جلگه رخ، دومین بازدید از مدارس منطقه صورت گرفت.

محمود قهار با حضور در دبیرستان دخترانه کوثر گفت: در راستای کیفیت بخشی به آموزش و سایر مسائل مدارس، اداره آموزش و پرورش جلگه رخ مقرر کرده است تا هر ماه به صورت دوره ای از مدارس منطقه با حضور راهبران، گروه های آموزشی و کارشناسان اداری از مدارس منطقه بازدید کند.

در این بازدیده های علاوه بر مسائل آموزشی، رعایت ایمنی و استاندارد ها، دفاتر و اسناد مدارس، نماز جماعت و مراسم صبحگاه مورد برررسی قرار می گیرد.

قهار افزود: با توجه به شروع فصل سرما، از مدیران خواهش می کنیم نسبت به عملکرد درست سیستم های گرمایشی و مسائل ایمنی دقت داشته باشند تا دانش آموزان در فصل سرما، کلاس های گرمی داشته باشند. وی در ادامه گفت: همکاران ما امروزدر قالب 6 گروه از 30 مدرسه منطقه بازدید داشته اند و مسائل و مشکلات مدارس بررسی و رفع می شود و ان شاالله این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

رئیس آموزش و پرورش جلگه رخ همچنین در بحث سیستم های گرمایشی گفت: خوشبختانه ما در مدارس منطقه هیج بخاری نفتی نداریم و 90 درصد مدارس از سیستم های گرمایش مرکزی و 10 درصد دیگر از سیستم های تابشی استفاده می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار