مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد

آموزش های مرتبط با زلزله و ایمنی درمدارس تداوم می یابد

یزد (پانا) -– مدیرکل اموزش و پرورش استان یزد در بیست ویکمین آیین نمادین مانورزلزله درشهرستان بهاباد از تداوم آموزش های مستمر با مدیریت بحران در مدارس خبر داد و گفت: دراین راستا علاوه بر دانش آموزان برای مدیران وکادر مدرسه نیز دوره آموزشی در نظر گرفته شده است .

کد مطلب: ۹۷۱۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش های مرتبط با زلزله و ایمنی درمدارس  تداوم می یابد

"عباسعلی دانافر " با قدردانی از همراهی مدیریت بحران ، هلال احمر ، اورژانس و نیروی انتظامی در امر آموزش دانش آموزان وفرهنگیان گفت : قریب یک سوم آمارجمعیتی استان را دانش آموزان و فرهنگیان تشکیل می دهند و آموزش این قشر می تواند گام موثری درارتقای ایمنی جامعه باشد .

"دانافر" افزود : دانش آموزان قطعا آموخته های خود را درکوهتاترین زمان به خانه منتقل می کنند و به عنوان سفیران ایمنی در فرهنگ سازی و نهادینه کردن این موضوع در جامعه به خوبی ایفای نقش خواهند کرد .

وی با یادآوری این نکته که درسند تحول بنیادین از مدرسه به عنوان کانون تربیت محله یاد شده است افزود: این موضوع در مقابله با زلزله و حوادث طبیعی نیز مورد توجه قرار گرفته و مدرسه به عنوان کانون مدیریت بحران در امر اسکان اضطراری وارائه خدمات به مردم ایفای نقش می نماید .

ایشان از انتخاب شهرستان بهاباد به عنوان محل برگزاری آیین نمادین استانی مانور زلزله قدردانی کرد و گفت: با توجه به تعداد زلزله های ثبت شده در بهاباد این اقدام می تواند زمینه آمادگی آحاد جامعه در برابر حوادث طبیعی را ارتقا بخشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار