با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداریزد

مراسم نمادین استانی مانور زلزله درمدرسه ریحانه بهاباد برگزارشد

یزد(پانا) -– درمراسم نمادین بیست ویکمین مانور ایمنی و زلزله ، دانش آموزان بهابادی آموخته های خود را درزمینه پناه گیری ، خروج اضطراری ، نجات مصدومین ، اطفاء حریق و ارائه کمک های اولیه به مصدومان را به نمایش گذاشتند .

کد مطلب: ۹۷۱۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مراسم نمادین استانی مانور زلزله درمدرسه ریحانه بهاباد برگزارشد

دراین مراسم که "احمد ترحمی " معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و مدیران استانی و شهرستانی دستگاههای آموزش و پرورش ، مدیریت بحران ، نوسازی مدارس ، هلال احمر ، اورژانس ، نیروی انتظامی و آتش نشانی حضورداشتند پس از به صدا درآمدن آژیر زلزله دانش آموزان با توجه به آموزش هایی که فراگرفته بودند اقدام به پناه گیری و سپس خروج اضطراری از کلاس های درس نموده و درادامه همزمان با اطفاء حریق به وجود آمده و ایمن سازی به انتقال مصدومان پرداختند .

همزمان دستگاههای امدادی نیز با حضور در مدرسه ریحانه به عنوان کانون مدیریت بحران محله نسبت به برپائی چادرهائی برای ثبت نام پناهجویان ، اسکان اضطراری ، درمانگاه اضطراری ، کمک به افراد کم توان ودراختیار قراردادن اقلام امدادی نمودند .

حضورمدیران بحران ، هلال احمر ، آتش نشانی ، اورژانس و نیروی انتظامی برای تسهیل در روند ارائه خدمات و انجام محوله بلافاصله پس از وقوع زلزله فرضی نیز دراین مانور به نمایش گذاشته شد.

گفتنی است بیست ویکمین مانور زلزله وایمنی با شعار "مدرسه ایمن ، جامعه تاب آور" به طور همزمان در 110 مدرسه منتخب استان نیز برگزارشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار