رابعه اسکویی : یادآوری‌ خاطره رفتنم از ایران باعث ناراحتی ام می‌شود

تهران (پانا) - رابعه اسکویی از بازگشت به ایران و تصمیمش برای آینده کاری و زندگی شخصی اش می گوید.

کد مطلب: ۹۷۱۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
رابعه اسکویی : یادآوری‌ خاطره رفتنم از ایران  باعث ناراحتی ام می‌شود

رابعه اسکویی شب گذشته در گفتگو با برنامه «پشت صحنه» رادیو تهران گفت: «در حال حاضر کار تئاترم تمام شده است و این روزها سر یک سریال برای شبکه نمایش خانگی هستم. چند کار دیگر هم صحبت شده که ان‌شاءالله تحقق پیدا کند. »
وی افزود: «کسی که در هر زمینه‌ای هنرمند است، یک ودیعه از طرف پروردگار دارد. به نظر من همه ما خاص و موهبت پروردگار هستیم. اگر من بتوانم کسی را به واسطه کار طنزم خوشحال کنم، یک نفر بخندد و یک لحظه شاد شود، موفق بوده ام. هر انسانی در جایگاه خودش می‌تواند این تأثیر را داشته باشد.»
رابعه اسکویی در پاسخ به پرسش یکی از مخاطبان برنامه که چرا رفتید و چرا برگشتید، اظهار داشت: «این مسئله تمام شده است. اجازه بدهید پاسخ این سؤال را ندهم ،چون یادآوری‌اش باعث ناراحتی من می‌شود. این سوالی است که مرا آزار می‌دهد. یک اتفاقی بود و تمام شد و رفت. اجازه بدهید که برای خودم بماند. یعنی چیزی نیست که بخواهم پاسخ بدهم.»
اسکویی درباره حمایتش از کمپین #مثبت_فکر_کن بیان کرد: «به نظرم کمپین نبود و در واقع یک راهکار و یک تفکر بود. اینکه ما در اوج حال بد و ناراحتی باید برای بهتر شدن آینده‌مان مثبت فکر کنیم. من هنوز هم می‌گویم مثبت فکر کن و به زندگی نگاه نو داشته باش.»
این هنرمند درباره طرحی مبنی بر لغو معافیت مالیاتی هنرمندان مطرح کرد: «من مدت‌ها است کار سینمایی نداشته‌ام. امیدوارم سر کار سینمایی بروم و مالیاتش را هم پرداخت کنم. درباره این طرح خیلی نمی‌دانم اما آن هنرمندان ضعیفی که مدت‌هاست در سینما کار نکرده‌اند، دچار مشکل می‌شوند و بعد هر از گاهی هم که یک کار می‌کنند باید به خاطرش مالیات بدهند. »
وی ادامه داد: «من رابعه اسکویی در مملکت خودم هستم. در جای دیگر یک خارجی‌ام. من یک سنی دارم و ترجیح می‌دهم بقیه عمرم که نمی‌دانم چقدر است در مملکت خودم باشم و این علت تصمیم من برای برگشتنم بود. همین و بس. من عاشق مردم هستم و امیدوارم قلب و روح همه آرام بگیرد. از صمیم قلبم برای آرامش همه دعا می‌کنم.»
اسکویی در پایان درباره مهاجرت هنرمندان گفت: «هر کسی انتخاب خودش را دارد و حتماً برای انتخابش فکرهایی دارد که به خودش مربوط است. من هیچ چیزی ندارم بگویم و نخواهم گفت، چون به انتخاب آدم‌ها احترام می‌گذارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار