برگزاری مانور زلزله در آموزشگاه دخترانه ارشاد ناحیه دو شهر ری

شهرری (پانا) - مدیر آموزش وپروش ناحیه دو شهرری از برگزاری بیست ویکمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن، جامعه تاب‌آور» در مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری  خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۱۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مانور زلزله در آموزشگاه دخترانه ارشاد ناحیه دو شهر ری

علی یزدان‌پناه‌مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری در این رابطه اظهار داشت: دراین مانورها پس از ارائه آموزشهای مورد نیاز در زمینه پناه گیری و تخلیه اضطراری در زمان زلزله تیم امدادی اعزامی دستگاه های مختلف عملیات برقراری نظم عمومی و ترافیکی، جست و جو و نجات، اطفای حریق، کمکهای اولیه و اسکان آسیب دیدگان را اجرا کردند.

او در ادامه افزود: اهداف اصلی اجرای این مانور کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله به وسیله ارتقای فرهنگ ایمنی و مقاوم سازی، ایجاد آمادگی برای انجام واکنشهای صحیح و سریع در برابر زلزله و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان در مورد زلزله و سایر پدیده های طبیعی است.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری با اشاره به رویکرد جدید مانور امسال عنوان کرد:این مانوربا رویکرد جامعه محور ومدرسه ایمن همراه با محدوده مجاور آن‌ها در مدارس ناحیه دو شهر ری برگزار گردید.

یزدان‌‌پناه با اشاره به برگزاری مانور نمادین این روز در مدرسه دخترانه ارشاد آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری اضافه کرد: در این مانور دستگاه های مختلفی شامل اورژانس ۱۱۵، آتش نشانی، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، نیروی انتظامی و پلیس راهور نیز همکاری کردند.

/خبرنگار:مریم ترکمان/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار