فرمانده سپاه امام رضا (ع) در جمع فرهنگیان بسیجی استان:

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه قدرت معنوی الهی و قدرت مردمی بنا شده است

مشهد(پانا)- فرمانده سپاه امام رضا (ع) در جمع فرهنگیان بسیجی استان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه قدرت معنوی الهی و قدرت مردمی بنا شده است.

کد مطلب: ۹۷۱۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه قدرت معنوی الهی و قدرت مردمی بنا شده است

یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا (ع) در این همایش گفت: امام (ره) با یک نگاه به آینده و با نگاه اعتقادی به مردم و نه نگاه ابزاری، بسیج مستضعفین این شجره طیبه را تاسیس و تشکیل نمودند.

وی افزود: بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و به واسطه این نهاد مقدس و مردمی برکات و توفیقات فراوانی حاصل شده است.

نظری تصریح کرد: نقطه تمایز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با سایر حکومت ها این است که قدرتش یک ماهیت دورن زاست و این نظام ارزشی و اعتقادی بر پایه قدرت معنوی الهی و قدرت مردمی بنا شده است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) اظهار کرد: در طی چهل سال پس از انقلاب کشور ما فراز و نشیب های مختلفی را تجربه نموده است اما تا زمانی که این اتصال مردمی و معنوی برقرار باشد نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت تعالی و موفقیت گام برمی دارد.

وی عنوان کرد: در کنار قدرت معنوی و قدرت مردمی یک مولفه سوم نیز مورد نیاز است تا این نظام مقدس حفظ، توسعه و گسترش یابد و آن رهبر جامعه است و امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب با درایت و هنرمندی این دو قدرت معنوی و مردمی را تلفیق و ترکیب نمودند و تمام توفیقاتی که در این سال ها حاصل شده به دلیل این سه مولفه قدرت معنوی، قدرت مردمی و رهبری خردمندانه حاصل شده است.

نظری تاکید کرد: ما باید به خود متکی باشیم و ظرفیت های درونی کشور را شناسایی کنیم و بیگانگان برای ما کاری نخواهند کرد و این نظام مقدس مستقر شده تا عدالت اجتماعی را برای مردم به ارمغان آورد و ذات الهی و مردمی بودن جوهره اصلی این نظام تعالی بخش است و با وحدت، همدلی و انسجام همه لایه های اجتماعی می توانیم موفقیت های فراوانی بدست آوریم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پایان گفت: انقلاب اسلامی در نهایت به انقلاب جهانی آقا بقیه الله الاعظم (عج) متصل خواهد شد و قطعا در این راه فراز و نشیب های فراوانی وجود دارد و بسیج و بسیجی که همیشه مایه افتخار و مباهات این ملت بوده در خط مقدم عبور از این چالش ها و مشکلات قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار