مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع مدیران مدارس شهرستان نیشابور تاکید کرد:

مشارکت و همراهی تمام ارکان درگیر در فرآیند تعلیم و تربیت برای گذر از شرایط سخت کنونی

مشهد(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع مدیران مدارس شهرستان نیشابور گفت:امروز بیش از هر زمان دیگری برای گذر از شرایط سخت کنونی نیاز به مشارکت و همراهی تمام ارکان درگیر در فرآیند تعلیم و تربیت داریم.

کد مطلب: ۹۷۱۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت و همراهی تمام ارکان درگیر در فرآیند تعلیم و تربیت برای گذر از شرایط سخت کنونی

قاسمعلی خدابنده در این جلسه که صبح روز سه شنبه برگزار شد با بیان این که بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش مزمن بوده و از سال های دور در این حوزه وجود داشته اند اظهار داشت: علیرغم تمامی چالش ها و موانعی که با آن مواجه بودیم در حوزه آموزش و پرورش استان و بویژه شهرستان هایی همچون نیشابور شاهد رشد و بالندگی دانش آموزان و ارتقا سطح کیفی و کمی فرآیندهای آموزشی و پرورشی در سطوح مختلف بودیم.

وی افزود: برای گذر از شرایط سخت کنونی در آموزش و پرورش بیش از هر زمان دیگری نیاز به همدلی و همراهی مسئولانه تمامی ارکان درگیر در فرآیند تعلیم و تربیت داریم و اگر باور داریم که آموزش و پرورش اصل و اساس توسعه همه جانبه جامعه است باید همه ما برای توسعه و بهبود شرایط این بخش تلاش کنیم.

خدابنده در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به برخی از دشواری های موجود برای مدیریت آموزش و پرورش در شرایط کنونی ادامه داد: تغییر فرآیندها در نظام تعلیم و تربیت به عنوان یک اصل مهم و اساسی باید محور برنامه ریزی و اجرای برنامه ها در این بخش باشد و بر همین اساس برای بهبود شرایط باید تمامی بخش های جامعه را به مشارکت در این حوزه ترغیب کنیم.

حسین مهرآبادی رئیس اداره آموزش و پرورش نیشابور هم در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از شرایط آموزشی و پرورشی این شهرستان، کمبود فضای آموزشی و کمبود نیروی انسانی را از مهمترین چالش های این اداره دانست و گفت:توسعه مشارکت ها در آموزش و پرورش به عنوان یکی از اولویت های اصلی این اداره مطرح بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی در شهرستان نیشابور نیز به عنوان یکی از محوری ترین برنامه ها مطرح است و با تلاش صورت گرفته از سوی دستگاه های مسئول در این بخش و همچنین مشارکت خیرین مدرسه ساز شهرستان، هر دو ماه یک پروژه آموزشی و پرورشی را در نیشابور به بهره برداری رساندیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار