اجرای طرح قبض سبز و توزیع نوشت افزاربین دانش آموزان مدرسه شهید اسماعیل پور ابرکوه

 ابرکوه (پانا) - طرح قبض سبز و توزیع نوشت افزار از محل حذف قبوض کاغذی برق در محل مدرسه شهید اسماعیل پور روستای بداف بین دانش آموزان محروم این مدرسه اجرا شد .

کد مطلب: ۹۷۱۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح  قبض سبز و توزیع نوشت افزاربین دانش آموزان مدرسه شهید اسماعیل پور ابرکوه

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان در این مراسم گفت: با حذف قبوض کاغذی برق و ارسال و توزیع الکترونیکی آن، دولت و وزارت نیرو از محل صرفه جویی این قبوض اقدام به تهیه نوشت افزار و توزیع در مناطق محروم کرده است.

"محمد میرشمس" به مزایای این طرح اشاره کرد و افزود: کمک به محیط زیست و سرعت عمل مشترکین و مشاهده و بررسی مشکلات هزینه های برق مصرفی و کم شدن هزینه ارسال و توزیع قبوض و کاهش آلودگی محیط زیست ، بخشی از مزایای اجرای این طرح می باشد .

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار هم گفت: صرفه جویی و حفاظت از محیط زیست و حفظ درختان ابتکار عمل وزارت نیرو جهت حذف قبوض کاغذی می باشد .

"علی اکبر اسحاقی" افزود: دانش آموزان می توانند به عنوان همیار طبیعت تذکرات لازم را به والدین خود در خصوص صرفه جویی در مصرف انرژی ارایه دهند .

این مراسم با حضور محمد میرشمس مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان ، علی اکبر اسحاقی معاون سیاسی امنیتی فرماندار ، محمدعلی اکرمی بخشدار بهمن و تعدادی از مدیران و کارکنان توزیع برق و آموزش و پرورش ابرکوه اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار