دستگیری یک تن از عاملان ناآرامی‌های اخیر تهران در فضای مجازی

تهران (پانا) - رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان ناآرامی‌های اخیر تهران در فضای مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۱۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری یک تن از عاملان ناآرامی‌های اخیر تهران در فضای مجازی

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ رسول محبت با اعلام این خبر، اظهار کرد: تعدادی از معاندان نظام در داخل و خارج از کشور با استفاده از ظرفیت فضای مجازی سعی در به انحراف کشاندن اعتراضات و مطالبات قانونی مردم را داشتند و با انتشار پست های تحریک آمیز، شهروندان را به اغتشاش و بی نظمی در سطح جامعه ترغیب می‌کردند.

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت بیان کرد: با اشراف اطلاعاتی و رصد شبانه روزی، ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی توانستند یک تن از عاملان و محرکان مردم به اغتشاش را در فضای مجازی شناسایی کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: این فرد با انتشار فراخوان در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، مبنی بر شرکت در تجمعات و خاموش کردن خودروها در خیابان، سعی در ایجاد بلوا و به انحراف کشاندن تجمعات قانونی مردم را داشته که با هوشیاری پلیس شناسایی شد.

محبت تصریح کرد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم در حوالی خیابان خاوران، تیمی از مأموران پلیس امنیت عمومی وارد عمل شده و موفق شدند در بامداد امروز پنجم آذرماه وی را در مخفیگاهش دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه هفتم این پلیس انتقال دهند.

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با اشاره به اینکه متهم به مراجع قضائی تحویل شد، از حمایت و همکاری خوب مردم با پلیس قدردانی و از شهروندان خواست: برای شناسایی و دستگیری اغتشاشگران، گزارش های خود را از طریق سامانه۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار