حمید شاه منصوری: بهداشت جسمی و روحی نوجوانان در گرو ایجاد فضای شاد در مدارس است

تهران (پانا) - جلسه فصلی مدیران مدارس ابتدایی دولتی و غیر دولتی منطقه با حضور مرتضی شکوهی، مدیرکل دفتر آموزش دبستانی، حمید شاه منصوری، مدیر آموزش و پرورش منطقه12، سید کمال حسینی، معاون آموزش ابتدایی و مدیران مدارس ابتدایی دولتی و غیر دولتی در دبستان پسرانه محبان الرضا(ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۱۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
حمید شاه منصوری: بهداشت جسمی و روحی نوجوانان در گرو ایجاد فضای شاد در مدارس است

مدیر منطقه در جلسه فصلی مدیران مدارس ابتدایی دولتی و غیر دولتی
حداقل کاری که می‌توان برای تامین بهداشت جسمی و روحی کودکان و نوجوانان داشته باشیم ایجاد فضای شادی‌بخش در مدرسه است.


به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه12تهران، شاه منصوری در این جلسه ضمن خیر مقدم به مدعوین بیان داشت: در شرایطی که بیشتر خانه‌های شهری تبدیل به آپارتمان‌های کوچک و به دور از فضاهای بازی شده است، حداقل کاری که می‌توان برای تامین بهداشت جسمی و روحی کودکان و نوجوانان داشته باشیم ایجاد فضای شادی‌بخش در مدرسه است.

مدیر منطقه12 گفت: دانش‌آموزان چندین ساعت از روز را در مدرسه می‌گذرانند و اگر فضاسازی مناسبی در مدارس انجام شود به شاد زیستن فرزندان خود کمک کرده‌ایم و ‏نشاط و شادابی در مدرسه باعث رشد و تکامل همه ابعاد وجودی یک دانش‌آموز در بعد جسمانی، شناختی، عاطفی، اخلاقی و معنوی می‌شود. چنانچه یک بعد از این ابعاد دچار صدمه شود، یا مورد غفلت قرار گیرد، دانش‌آموز به توانایی‌ها و شایستگی‌های کامل دست نخواهد یافت.

وی در ادامه در خصوص کار گروهی در مدارس افزود: مدیران مدارس باید کار گروهی را در مدرسه ترویج دهند و برای ایجاد محیطی مشارکت پذیر نگرش خود را نسبت به سازماندهی کارها تغییر دهند چراکه در کار گروهی می توان از خرد، هوش وابتکار همه ی کارکنان بهره مند شد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه12 در انتها اظهار کرد: جایگاه کارگروهی در نظام آموزشی، آموزش کار گروهی و ترویج فرهنگ آن در نظام‌های آموزشی مطرح دنیا یکی از اصلی‌ترین و اجتناب ناپذیر ترین اصول بوده زیرا بهره وری از نیروی آینده در گرو آن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار