همزمان با توزیع کارت‌های ورود به جلسه آزمون

سردرگمی داوطلبان آزمون وکالت در شهرهای بدون اینترنت

تهران (پانا) - در حالی فرایند توزیع اینترنتی کارت آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری ایران سال 98 از امروز آغاز شده است که هنوز در برخی استان‌های کشور اینترنت برقرار نشده و متقاضیان در این استان‌ها امکان دریافت کارت آزمون خود را ندارند.

کد مطلب: ۹۷۱۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
سردرگمی داوطلبان آزمون وکالت در شهرهای بدون اینترنت

طبق اعلام سازمان سنجش، آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری ایران سال ۱۳۹۸ قرار است صبح روز جمعه هشتم آذرماه در 25 شهرستان برگزار شود. همزمان با افزایش قیمت بنزین و برخی ناآرامی‌ها در کشور و قطع اینترنت در کشور هنوز در برخی استان‌ها از جمله استان خوزستان اینترنت به طور کامل برقرار نشده است.

در عین حال فرایند اینترنتی توزیع کارت ورود به جلسه آزمون مذکور نیز از امروز سه‌شنبه 5 آذرماه از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده است اما متقاضیان این آزمون برای دریافت کارت آزمون خود با مشکل مواجه هستند و به اینترنت دسترسی ندارند.

حسین توکلی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره احتمال تغییر در تاریخ برگزاری این آزمون به پانا گفت: «سازمان سنجش آموزش کشور مجری برگزاری آزمون‌هاست و هنوز در زمینه تغییر زمان آزمون وکلا چیزی به این سازمان اعلام نشده است و کانون وکلا باید در این زمینه اطلاع‌رسانی کند.»

این در حالی است که کانون وکلا نیز تا لحظه انتشار این خبر در زمینه برگزاری آزمون و نحوه دسترسی داوطلبان آزمون وکلا در استان‌هایی که اینترنت ندارند، درباره این موضوع پاسخگو نبوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار