بازدید مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از پشت صحنه «موسی»

تهران (پانا) - مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با حضور در پشت صحنه فیلم سینمایی «موسی» به کارگردانی «احسان عبدی‌پور» در اسکله فجر بوشهر، با عوامل فیلم دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۹۷۱۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از پشت صحنه «موسی»

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، علیرضا تابش در این دیدار گفت: فیلم «موسی» یک فیلم بومی محلی مفید و تأثیرگذار است که ضمن پرداختن به موضوع بومی، از بازیگران و عوامل بومی بهره ‌برده است.

وی افزود: به تصویر کشیده‌شدن بخش‌هایی از فرهنگ، زندگی و رسوم مردمان خونگرم شهر بوشهر از جذابیت‌های این فیلم است.

تابش در ادامه ضمن تشکر از تلاش و زحمات همه عوامل اجرایی فیلم «موسی»، برای آنها در ادامه فیلبمرداری فیلم آرزوی موفقیت کرد.

فیلم «موسی» چهارمین ساخته بلند سینمایی احسان عبدی‌پور کارگردان بوشهری است که به تهیه‌کنندگی «حمید فرخ‌نژاد» و با حمایت بنیاد سینمایی فارابی ساخته می‌شود.

این فیلم روایت‌گر پشت پرده زندگی آدم‌هایی است که به هر دادگاهی پا می‌گذارند، مجرم و محکوم نام می‌گیرند. اغلب بازیگران فیلم بومی هستند و حمید فرخ نژاد و چند تن از بازیگران شناخته شده کشور در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

بنیاد سینمایی فارابی در تولیدات امسال خود به جز توجه به ارزش‌های محتوایی و مضمونی، نگاهی ویژه به فیلمسازی در جغرافیای پهناور ایران داشته و حمایت از آثاری چون «لیپار» در استان سیستان و بلوچستان، «مهران» در استان یزد و «موسی» در استان بوشهر، نشأت گرفته از این دغدغه است.

برچسب‌ها:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار