فرمانده سپاه ناحیه خاتم :تفکر بسیجی امروز به یک فرهنگ جهانی تبدیل شده است

مروست (پانا) - به مناسبت 5 آذر، سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل نهاد مردمی بسیج، تجمع عظیم بسیجیان مروستی با حضور اکثریت دانش آموزان و مردم مروست درتکیه سادات (س) برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۱۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه ناحیه خاتم :تفکر بسیجی امروز به یک فرهنگ جهانی تبدیل شده است

در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خاتم گفت: بسیج شاهکار امام راحل است و این نهاد مقدس واژه توانستن را برای ملت ایران و نتوانستن را برای دشمنان معنا کرد و در طول 40 سال گذشته هیچ سدی مانع از رسیدن بسیج به اهدافش نشده است.

"سرهنگ باقری "حضور در صحنه، پای کار بودن و اقتدا به ولایت را عامل اصلی در تفکر بسیجی دانست و افزود : بسیج در سخت ترین شرایط جنگ و تحریم با اتکا به پروردگار به پیروزی رسید و امروز هم با همان روحیه بسیجی در مقابل تمام تهدیدات و جنگ روانی دشمن ایستاده است و لحظه ای از انقلاب و آرمانهای والای آن دست بر نخواهد داشت.

وی گفت : تاریخ چندین ساله انقلاب پر است از تهدید دشمنان و خیانت عوامل داخلی آنان از جنگ تحمیلی علیه ایران گرفته تا ترورهای گروهک های وابسته به استکبار که هر روز ده ها تن از مردم مظلوم را به خاک و خون می کشیدند ، اما مردم انقلابی ایران ثابت کردند که با صبر و حوصله و البته مبارزه خستگی ناپذیر تمامی تهدیدات را محکم می کنند و کوبنده پاسخ می دهند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خاتم اضافه کرد : ملت ایران از اول انقلاب تا به حال هیبت دشمن را شکسته اند و شعار آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند را به واقعیت عینی و ملموس بدل کرده اند .

سرهنگ باقری تصریح کرد : بسیج بی چشم داشت در خدمت مردم است و هر کس با اخلاص و پاک دلی در خدمت مردم باشد ، خداوند نیز به آنان عزت خواهد داد.
گفتنی است در پایان سرهنگ باقری از اداره آموزش و پرورش منطقه مروست بخاطر همکاری گسترده در تمام مراسمات قدر دانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار