آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار می شود

یزد(پانا) -مدیر اداره پرستاری یزد گفت: آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی یزد با هدف تایید صلاحیت شاغلین حرفه ی پرستاری و گروه های مرتبط،همگام سازی خدمات پرستاری کشور با استاندارد های جهانی و همچنین جلوگیری از افراد فعالیت فاقد صلاحیت در این حرفه، برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۷۱۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار می شود

علی اکبرجراحی افزود: پس از برگزاری آزمون برای شرکت کنندگاه پروانه صلاحیت حرفه ای صادر می شود.وی اظهار داشت : از سال ۹۵ تا کنون ۴۵۰ پروانه صلاحیت حرفه ای توسط اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی یزد و با تایید معاونت پرستاری وزارت بهداشت، براساس کسب امتیاز های آموزشی، جسمی، روحی، اخلاقی و انضباطی صادر شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل معاونت پرستاری وزارت بهداشت اولین دوره ی آزمون صلاحیت حرفه ای"RN" ۱۷ بهمن‌ماه ۹۸ در سراسر کشور برگزار می شود.مدیر اداره پرستاری دانشگاه خاطر نشان کرد: داوطلبان می توانند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به آدرس WWW.SANJESHP.IR از تاریخ ۳ تا ۱۳ آذرماه در این آزمون ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: منابع، شرایط و مدارک مربوط به آزمون صلاحیت حرفه ای در سایت سنجش پزشکی اعلام شده است و شرکت کنندگان می توانند جهت مشاهده ی دفترچه‌ی راهنمای آزمون (RN) فایل زیر را دانلود کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار