یک بانو در راس هیات گلف گیلان

رشت (پانا) - انتخابات ریاست هیات گلف گیلان که به دور دوم کشیده شده بود با انتخاب سارا نوروزی به عنوان رییس جدید این هیات پایان یافت.

کد مطلب: ۹۷۱۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
یک بانو در راس هیات گلف گیلان

به گزارش پانا ، مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان در جریان انتخابات هیات گلف استان گیلان گفت : نزدیک به چهارسال هیات گلف استان گیلان به صورت سرپرست اداره می شد که طی چند ماه گذشته یحیی پورمسروری به عنوان سرپرست فعالیت داشت و توانست تمامی اعزام ها را انجام دهد و زحمات زیادی نیز کشید.

مریم بخشی افزود: با توجه به برگزاری انتخابات ریاست هیات گلف گیلان و انتخاب رئیس جدید ، باید حس همدلی و اتحاد در این هیات حکمفرما شود تا این رشته ورزشی در گیلان رشد خوبی یابد .

وی ادامه داد: هدف ما توسعه همه رشته های ورزشی به خصوص رشته هایی است که کمتر دیده می شوند که در این راستا، از هیات گلف گیلان انتظار تلاش شایسته داریم و ما نیز از این هیات برای رشد و اعتلا حمایت خواهیم کرد.

رشته گلف در گیلان در سال ۹۰ شروع به کار کرد که محسن خاکزاد به عنوان اولین رئیس هیات گلف این استان منصوب و این رشته را در گیلان راه اندازی کرد .

در جریان انتخابات ریاست هیات گلف استان گیلان که با وقفه حدود چهار ساله روز دوشنبه و با حضور حمید عزیزی رئیس فدراسیون در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد، سارا نورزوی به عنوان رئیس جدید هیات گلف استان گیلان منصوب و مشغول به کار شد.

در این انتخابات سارا نوروزی ، مرتضی یحیی پور مسروری ، سیدرضا ثابت قدم و امیر کاظمی به عنوان کاندیدهای احراز پست ریاست هیات گلف گیلان حضور داشتند که سارا نوروزی و مرتضی یحی پور مسروری هر دو هفت رای کسب کردند و برای مشخص شدن رئیس جدید این هیات، انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در دور دوم این انتخابات نیز، سارا نورزوی که سابقه دبیری هیت گلف استان گیلان را دارد هشت رای و مرتضی یحیی پور مسروری سرپرست این هیات هفت رای کسب کردند که با توجه به این امر، سارا نوروزی به عنوان رئیس جدید هیات گلف گیلان انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار