کلنگ زنی آموزشگاه خیر‌ساز دانش‌آموزان اوتیسم دراردبیل

اردبیل (پانا) - آموزشگاه 3 کلاسه خیرساز دانش آموزان اوتیسم ناحیه یک با مساحت 300 مترمربع و با اعتبار 500 میلیون تومان با حضور مسئولان استانی در اردبیل کلنگ زنی شد.

کد مطلب: ۹۷۱۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ زنی آموزشگاه خیر‌ساز دانش‌آموزان اوتیسم دراردبیل

در این آیین مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس اردبیل با بیان اینکه خیرین بازوان توانمند آموزش و پرورش هستند گفت: بدون شک حضور خیرین در امر مدرسه سازی، آموزش و پرورش را در تحقق برنامه های تدوین شده در سند تحول بنیادین حمایت می کند.

دولت لطفی افزود: در سال های اخیر نیز دولت تدبیر و امید ، خیرین مدرسه ساز را همراهی کرده است بطوری که با تخصیص اعتبار های لازم، تمامی پروژه های نیمه تمام خیری در استان تکمیل شده است.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان نیز در این آیین با عنوان اینکه تا کنون 2 آموزشگاه برای دانش آموزان استثنایی در استان به بهره برداری رسیده است، ابراز امیدواری کرد این آموزشگاه 3 کلاسه نیز با همکاری اداره نوسازی استان به بهره برداری برسد.

جواد قرآن نویس همچنین با عنوان اینکه تا کنون در استان 393 آموزشگاه با 1 هزارو 573 کلاس درس به بهره برداری رسیده است، اظهار داشت: مجمع خیرین مدرسه ساز علاوه بر احداث مدرسه، هزینه تحصیل دانش آموزانی که خانواده های آنان از سطح اقتصادی پایینی برخوردار است را تا اتمام تحصیلات دانشگاهی متقبل شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار