برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت کارآفرینی دریزد

یزد(پانا) - به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی کارگاه آموزشی در همین خصوص با حضور مقرری بگیران محترم بیمه بیکاری در محل مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۷۱۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان یزد: محمد محمدی ضمن خوش آمدگویی به اعضای حاضر در این دوره، توسعه و توریج فرهنگ کارآفرینی را جهت ایجاد اشتغال برای جویندگان کار امری ضروری دانست.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان یزد با اشاره به نقش کسب و کارهای نوپا در توسعه و پیشرفت اقتصاد کشورها، گفت: کارآفرینی جایگاه ویژه و متمایزی در دنیای مدرن پیدا کرده است بطوری که سیاستهای اقتصادی دولت نیز در همین راستا برنامه ریزی شده است.

در ادامه مدیر یکی از مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی استان که بعنوان مدرس در دوره حضور داشت ضمن تعریفی از کارآفرینی افزود: کارآفرینی فرآیند اقداماتی است که یک کارآفرین بعنوان شخصی که همیشه بدنبال ایده های تازه است و به آن متوسل می شود تا با پذیرفتن خطر پذیری موجود در هر اقدام جدید از آن ایده ها فرصت های تازه خلق کند.

محمدرضا علومی در رابطه با ویژگیهای کارآفرینی، مراحل، عوامل موثر بر کارآفرینی و کارآفرین از قبیل ابتکار عمل، پشتکار، اعتماد به نفس، ریسک پذیری و ... مطالبی را بیان نمود و به سوالات شرکت کنندگان در این دوره پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار