امام جمعه بخش مرکزی یزد: حفظ قداست بنیاد شهید لازم و ضروری است

یزد(پانا) -امام جمعه بخش مرکزی یزد در دیدار با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به تشکیل نهاد مقدس بنیاد شهید توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بنیاد را نهادی مقدس خواند که حفظ قداست آن لازم و ضروری است.

کد مطلب: ۹۷۱۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه بخش مرکزی یزد:  حفظ قداست بنیاد شهید لازم و ضروری است

به گزارش «ایثار یزد» امام‌جمعه بخش مرکزی یزد عصر دوشنبه 4 آذر به مناسبت هفته بسیج با جمعی از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد دیدار کرد.
حجت‌الاسلام سید محمدکاظم مدرسی در این دیدار با اشاره به تشکیل نهاد مقدس بنیاد شهید توسط بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بنیاد را نهادی مقدس خواند که حفظ قداست آن لازم و ضروری است.
وی اظهار کرد: تجمیع نهادهای ایثارگری با همه برکاتی که داشت به سبب مراجعه تعداد بیشتری از ایثارگران به بنیاد، کار خدمت‌رسانی به این عزیزان را سخت کرده است و کارکنان بنیاد باید با صبوری بیشتر نسبت به حل مسائل و مشکلات ایثارگران اقدام کنند.
مدرسی با اشاره به کهولت سن خانواده شهدا و ایثارگران که عوارض جدیدی را برای آنان در پی داشته است، گفت: در خصوص درمان ایثارگران با توجه به مشکلات و عوارض جدید لازم است برنامه‌ریزی دقیق‌تری از سوی بنیاد انجام شود.
امام‌جمعه بخش مرکزی یزد عدم تحرک ایثارگران به‌ویژه جانبازان را عامل ایجاد افسردگی در آن‌ها دانست و خواستار برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی برای حل این معضل شد.
این استاد حوزه و دانشگاه فرزندان ایثارگران را طلایه‌دار حرکت جهانی انقلاب اسلامی دانست که باید برای تربیت اسلامی آنان و حرکت در خط ولایت‌فقیه برنامه‌ریزی شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم بصیرت افزایی کارکنان بنیاد، خاطرنشان کرد: نهاد انقلابی بنیاد شهید و امور ایثارگران که به بهترین خلق خدا خدمت می‌کند باید دارای کارکنانی بصیر و ولایتمدار باشد که تابع محض منویات مقام معظم رهبری باشند.
حجت‌الاسلام مدرسی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط بنیاد را ضرورتی انکارناپذیر خواند و از مسئولان بنیاد خواست در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.
مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان یزد نیز با اشاره به گزارشی از اقدامات بنیاد شهید وامورایثارگران در راستای خدمت به خانواده‌های مکرم شهدا و ایثارگران گفت: خانواده شهدا همه هستی خود را برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کردند و ما وظیفه خدمت به آنان را افتخار خود می‌دانیم.
حجت‌الاسلام عباس زارع با اشاره به رویکرد فرهنگی بنیاد اظهار کرد: رسیدگی به امور فرهنگی فرزندان شاهد و ایثارگر از مهم‌ترین رسالت‌های بنیاد است که در فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل این نهاد مقدس مورد تأکید قرارگرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار