نمایش قرمز میزبان خبرنگاران و منتقدان تئاتر می‌شود

تهران (پانا) - نمایش قرمز به کارگردانی علی روان‌بد که این روزها در گالری پلتفرم سه در حال اجراست روز چهارشنبه 6 آذر ماه ویژه خبرنگاران و منتقدان تئاتر روی صحنه می‌رود.

کد مطلب: ۹۷۱۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایش قرمز میزبان خبرنگاران و منتقدان تئاتر می‌شود

قرمز نوشته جان لوگان را مهرنوش فطرت ترجمه کرده و علی روان‌بد تهیه کنندگی، طراحی و کارگردانی آن را انجام داده‌است. این نمایش ساعت 20 هر روز غیر از شنبه‌ها روی صحنه می‌رود و بازیگرانی همچون پوریا جلال‌وندی و ابوالفضل سلحشور در آن ایفای نقش می کنند.

این نمایش که در یک استودیوی نقاشی می‌گذرد ، جنگ قدرت و تغییر آدم‌ها در هنگام بدست آوردن موقعیت و قدرت را نشان می‌دهد. چنانکه در خلاصه داستان این پرفورمنس آمده است "استاد و شاگرد ندارد، هر انسانی در مسند قدرت رفتار یکسان دارد"

مشاور کارگردان این پروژه هادی حوری، دستیار کارگردان میثم پاکدامن، مدیر تولید میلاد رخش بهار، مدیر روابط‌عمومی زهرا ‌شایان فر، منشی صحنه ساحل پشنگ، طراح لباس مهسا جهانی،طراح پوستر و بروشور متین خیبلی، ویدیو‌مپینگ و تیزر امیر اعتمادی، طراح صدا و موزیک هانی عبدالمجید، طراح گریم نیلوفر مرسل‌وند، عکاس احسان زارع و هماهنگی بنیامین صیادی نیا هستند

خبرنگاران و منتقدان تئاتر می توانند برای هماهنگی از طریق شماره 09371756644 اقدام کنند. گالری پلتفرم سه در نشانی میدان فردوسی، خیابان نجات الهی، نبش سمیه (سمت راست)، پلاک 254 واقع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار