رئیس دبیرخانه ستاد مناسب سازی بهزیستی کشور:

اردکان شهر پایلوت بدون مانع در کشورمعرفی شد

یزد(پانا) - مدیر کل بهزیستی یزد در نشست مسئولان دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کل کشور گفت:: جهش خوبی در عملکرد ادارات در موضوع مناسب سازی شهر برای معلولان داشتیم.

کد مطلب: ۹۷۱۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
اردکان شهر پایلوت بدون مانع در کشورمعرفی شد

محمد علی عطابخش افزود: در جشنواره شهید رجایی اقدامات ۲۴ دستگاه مورد پایش قرار گرفت که مشخص شد ۵۳ درصد دستگاه‌های دولتی استان یزد مناسب سازی شده اند.

رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی بهزیستی کشور گفت::شهر اردکان به دلیل اینکه شهر بدون مانع است به عنوان شهر پایلوت در سراسر کشور معرفی می‌شود.
ابراهیم کاظمی مومن سرایی افزود: کارشناسان بهزیستی سراسر کشور بازدیدی از شهرستان اردکان و میبد خواهند داشت تا بتوانند از اقدامات و تجربیات خوب شورای شهر و شهرداری یزد در زمینه مناسب سازی شهر استفاده کنند.
وی گفت::آیین نامه ماده سه قانون جامع حمایت از افراد دارای معلولیت در زمینه مناسب سازی معابر و اماکن در کمیسیون اجتماعی مصوب شده و بزودی در کمیسیون دولت، تصویب نهایی می‌شود.
رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیر مناسب سازی بهزیستی کشورافزود: این آیین نامه ۱۸ ماده دارد و در آن وظایف تمامی دستگاه‌های اجرایی و ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور دیده شده است.
مومن سرایی افزود: امیدواریم با تصویب نهایی این آیین نامه در هیات دولت فصل جدیدی در مناسب سازی محیط و اماکن عمومی را شاهد باشیم.
کارشناسان سازمان‌های بهزیستی سراسرکشور در این دوره سه روزه در زمینه مناسب سازی محیط برای معلولان بحث و تبادل نظرمی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار