جلسه ی هم اندیشی مراکز پیش دبستانی منطقه۷

تهران (پانا) - جلسه هم اندیشی مراکز پیش دبستانی در سالن مطهری تشکیل گردید. د ر این نشست درباره دسته بندی مراکز پیش دبستانی به مراکز غیر انتفاعی دولتی  ،ضمیمه  و مراکز مستاجر در ملک دولتی صحبت شد.

کد مطلب: ۹۷۱۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ی هم اندیشی مراکز پیش دبستانی منطقه۷

به گزارشروابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 7 شهر تهران، جلسه هم اندیشی مراکز پیش دبستانی با حضور نادیا دواری، مدیر آموزش و پرورش منطقه۷ در سالن مطهری تشکیل شد و در این جلسه با تاکید بر نکات زیر و پاره ای مسائل مالی ادامه پیدا کرد:
1 - تاکید بر توانایی ها و تربیت مربیان پیش دبستانی و در نظر گرفتن صلاحیت های حرفه ای ایشان ( در انتخاب مربی و معرفی به آموزش باید از افراد علاقه مند با آستانه تحمل بالا و خلاق و آگاه به محتواهای ارائه شده در آموزش دقت نمود )
2 - در نظر گرفتن محتوای آموزشی مناسب
3 - ایجاد محیطی با نشاط و خارج از فضای رسمی و ایجاد روابط صمیمانه با نوآموزان که در روند اشتیاق ، یادگیری و آموزشی بسیار تاثیر گذار است
آموزش مربیان باید بسیار مورد توجه قرار گیرد و از موارد مهم کشف نارسایی احتمالی نوآموزان و مداخله بهنگام است. تا قبل از ورود به دوره ابتدایی مشکلاتشان مرتفع گردد.
نکته قابل توجه دیگر مصوب شورای انقلاب فرهنگی آموزش نوآموزان 4 سال به بالا می باشد که بایدمدنظر قرارگیرد. برنامه سال آینده توسعه کمی و کیفی مراکز پیش دبستانی است که از هم اکنون در دست بررسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار