لونی: سعی کنیم هنرستانهای بیشتر و بهتر دیده شوند

تهران (پانا) - نشست مدیران هنرستانها با حضور محمدحسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه۴، روزبهانی، معاون آموزش متوسطه، فاطمی نسب، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وکارشناسان آموزش فنی و حرفه ای و فناوری اطلاعات در هنرستان هشتم شهریور برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۷۱۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
لونی: سعی کنیم هنرستانهای بیشتر و بهتر دیده شوند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 4، در ابتدای این نشست مدیران به تبیین مشکلات مربوط به هنرستان ها اعم از کمبود امکانات و تجهیزات و همچنین مباحث آموزشی پیرامون حذف امتحان نهایی از برخی رشته ها و کم شدن مهارت در هنرستان ها پرداختند.

در ادامه لونی ضمن بیان سخنانی در باب اهمیت هنرستان ها و لزوم توجه به آن افزود:می دانیم با توجه به شرایط موجود کار هنرستان ها سخت است و ایثار همین زحمتی است که مدیران ما در مدارس می کشند. و وظیقه ماست که دست شما را بگیریم و با همفکری مشکلات را آسیب شناسی کنیم تا به کمک هم بخشی از مشکلات را حل کنیم.

وی در ادامه گفت:با برنامه هایی که تصمیم داریم در هنرستان ها اجرایی کنیم امیدواریم مهارت آموزی را در هنرستان ها افزایش دهیم و سعی کنیم هنرستان ها هر چه بیشتر و بهتر دیده شوند.برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه های دستاوردهای هنرستان ها در دستور کار قرار بگیرد و تلاش شود ورودی هنرستان ها از بین دانش آموزان قوی انتخاب شود تا ذهنیت ها به سمت هنرستان ها سوق پیدا کند.

در حاشیه این جلسه کارشناسان فناوری اطلاعات و هوشمند سازی ضمن بیان اهمیت تولید محتوای الکترونیک در هنرستان ها و دامنه وسیع کار در این حوزه به تشریح برنامه های این جشنواره و چگونگی اجرای برنامه های آن پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار