با موافقت رهبر معظم انقلاب؛

46 زندانی در قزوین عفو شدند

قزوین (پانا) - با موافقت رهبر معظم انقلاب 46 زندانی جرایم غیرعمد در استان قزوین عفو شدند.

کد مطلب: ۹۷۱۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
46 زندانی در قزوین عفو شدند

حجت الاسلام نوراله قدرتی رئیس دادگستری قزوین، در مراسم آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با حضور رییس کل دادگستری، دادستان قزوین و مسئولان قضایی استان قزوین در زندان مرکزی استان برگزار شد، گفت: به مناسبت ولادت نبی مکرم اسلام (ص) به درخواست کمیسیون عفو استان و موافقت رهبر معظم انقلاب 46 نفر از محکومین زندان مرکزی قزوین مورد عفو قرار گرفتند .

وی افزود: تعدادی از مددجویان آزاد می شوند وتعدادی هم تخفیف قابل توجهی خوردند و تعدادی هم حبس جزای نقدی شان عفو خورده است. وکسانی که تخفیف مجازات دارند هم تعیین تکلیف می شوند.

مقام ارشد قضائی استان خطاب به زندانیانی که مورد عفو قرار گرفته اند، اظهار کرد: اگر از زندان به لحاظ برخورداری از عفوآزاد شده و مجدد در اثر ارتکاب جرم به زندان بازگردید دیگر عفو شامل شما نخواهد شد، تلاش کنید بر اساس مقررات قانونی حرکت کنید و توکلتان به خدا باشد.

وی بیان کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت و بدون هیچ اغماضی با کسانی که اقدام به جرائم خشن می کنند و امنیت و آسایش عمومی را مختل می کنند، برخورد می کند و قطعا از زندان به عنوان مجازات برای این افراد استفاده خواهد کرد اما نباید هر کسی را به خاطر تخلف کوچک و قابل سازش و مسائل حقوقی قابل حل و فصل به زندان بیندازیم چون این امر موجب مجازات خانواده او نیز می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار