سومین نمایشگاه هنرهای تجسمی در فرهنگسرای نیاوران

تهران (پانا) - آیین گشایش سومین نمایشگاه هنرهای تجسمی چهره های ماندگار با شرکت هنرمندان بنام و ممتاز کشور در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۱۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
سومین نمایشگاه هنرهای تجسمی در فرهنگسرای نیاوران

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، در این مراسم که با حضور هنرمندان و هنردوستان و با مشارکت بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران برگزار شد محمود اسعدی دبیر این نمایشگاه ضمن قدردانی از تمامی هنرمندان حاضر در این رویداد هنری گفت: اتفاق مبارکی است که بزرگان هنر در یک جا جمع شوند. ما امروز در این نمایشگاه از هر هنرمند دو تا سه اثر را در معرض دید علاقمندان قرار داده‎ایم. به عبارتی می‎توان گفت عصاره هنر و هنرمندان ایران زمین در بخش هنرهای تجسمی در این نمایشگاه متجلی است. اما در این میان باید تلاش کنیم تا در عرصه بین‎المللی نیز فعال‎تر باشیم و آثار استادان در بخش بین‎الملل هم بیش از پیش مطرح و دیده شود.

اسعدی درباره هزاره خیام نیز گفت: امسال هزارمین سال تولد حکیم عمرخیام نیشابوری است. خیام ابعاد مختلف ادبی، علمی، اخترفیریک، نجوم و ... داشته و در رشته‎های مختلف استاد بوده است. ما باید از این برند استفاده کنیم. امسال بنا داریم تا در بخش هنرهای تجسمی نمایشگاهی با موضوع خیام برگزار کنیم و از هنرمندان بخواهیم هر یک به زعم خود اثری انتزاعی از خیام را خلق کنند و به زودی این نمایشگاه را برگزار خواهیم کرد.

در سومین نمایشگاه هنرهای تجسمی چهره‎های ماندگار آثاری از ۱۸ هنرمند منتخب سلسله همایش‎های چهره‎های ماندگار و استادانی همچون غلامحسین امیرخانی، یدا... کابلی، جلیل رسولی، نصرا... افجه‎ای، کیخسرو خروش، محمد احصایی، علی اکبر صادقی، حسین محجوبی، عباس جمالپور و ... در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

سومین نمایشگاه چهره‎های ماندگار تا ۹ آذر ماه در گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران برپاست. علاقمندان می‎توانند جهت بازدید از نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۰ به گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار