جلیلی : از تهدیداتی که متوجه کشورمان شده نگرانی ندارم

تبریز(پانا) - سعید جلیلی دیشب در دیدار با نخبگان فرهنگی، اقتصادی و دانشگاهی آذربایجان شرقی که در تالار شهید باکری دانشگاه تبریز برگزار لزوم آمادگی ملی مقابل فشار حداکثری دشمنانشد گفت: در روند 40 ساله انقلاب اسلامی، دشمنان جنگ سخت ، نیمه سخت و جنگ نرم را علیه ملت ایران به کار گرفته اند و ما هم باید در این شرایط، آرایش جنگی داشته باشیم، چراکه دشمن فشار حداکثری را اعلام کرده است و به شدت اعمال می کند.

کد مطلب: ۹۷۱۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
جلیلی : از تهدیداتی که متوجه کشورمان شده نگرانی ندارم

وی افزود: از تهدیداتی که متوجه کشورمان شده نگرانی ندارم اما باید هوشیار باشیم دغدغه ما این است که فرصت های زیادی در کشور داریم و از این فرصت ها استفاده نمی کنیم .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اکنون تمام نبرد ما با جبهه دشمن، جنگ روایت هاست در روایتی که دشمن تعریف می کند، جای جلاد و شهید عوض می شود و می گوید مهم نیست که حق چیست، بلکه روایتی که من می گویم درست است.

جلیلی تصریح کرد: در این جنگ دشمن نمی خواهد نقاط قوت ما دیده شود لذا پیشرفت ما را پسرفت جلوه می دهد که قضیه هسته ای و کم اهمیت جلوه دادن موفقیت های هسته ای بدون کمک دیگران یکی از نمونه های بارز آن است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم صادقانه در کنار اعلام موفقیت های 4 دهه انقلاب اسلامی، یک عیب بزرگ کشور را مطرح کردند و از نخبگان خواستند که این عیب بزرگ را رفع کنند و آن عیب بزرگ در این چهل سال این است که رتبه اول را در استفاده نکردن از فرصت ها داریم لذا باید به سهم خودمان در این راستا گام برداریم.

سعید جلیلی با بیان اینکه هر دانشگاهی می تواند به عنوان «دولت در سایه»، بهترین بستر برای کمک به دولت ها باشد، گفت: این کمک می توان به شکل انتقاد سازنده باشد.

عضو شورای عالی امنیت ملی خاطرنشان کرد: به چرخه ای نیاز داریم تا بین دانشگاه، صنعت، جامعه و اقتصاد ارتباط برقرار کند و نخبگان این حوزه ها باید با هم ارتباط مستمر داشته باشند و خلاء ها را پر کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار